Wordpress & Blogger! HELP!

Hoi meiden!
Even een vraagje, ik ga zelf een blog starten over DIY’s, recepten & mijn tekeningen. Allemaal een beetje creatief dus! Ik ben bezig met de naam en alvast wat artikelen bedenken!
Maar ik wil straks ook beginnen met de website! Maar wat vinden jullie fijner & mooier? Wordpress of Blogger? En hebben jullie nog tips of dingen voor bij de sites waar ik op moet letten?

Thanks! xx Sem

Ik zelf vind blogger fijner, kun je toch meer aan veranderen.
Maar wordpress kan je wel downloaden voor als je echt een eigen domein wil, dat is wél handiger

Ik wil liever geen geld gebruiken voor een domein als eerst. Straks wordt het niets! x

Je hoeft bij wordpress ook nog niet te betalen maar stel dat het later heel leuk wordt is de omschakeling makkelijker. Bij wordpress zijn er al hele mooie standaard sjablonen

Ik ben zelf jaren geleden begonnen met blogger, maar uiteindelijk ben ik overgestapt naar wordpress ( met een eigen domein ) en ik vind het persoonlijk veel makkelijker werken en het ziet er vaak - naar mijn idee - ook professioneler uit, maar ik denk dat het voor de rest niet veel uit maakt of je nou blogger of wordpress kiest, maar als je blog beter word en je wilt er verder mee kun je wel meer met wordpress dan blogger.

Waarom uppen jullie zo’n oud topic? Slotje.