Wordfeud !

-

Ik vind het doodirritant, maar dat is waarschijnlijk omdat ik zelf geen smartphone heb en iedereen er constant mee bezig is. Ik vind het (en eigenlijk die hele smartphones) hartstikke ongezellig.

Oh hell no. Ik heb het met OrdinaryPeople eens!
Ik zat pas in een tussenuur met een grote groep mensen, en iedereen deed dat spel. Zat ik daar met één ander meisje, me een beetje de pleuris te vervelen. In een café waar ik vaak kom is Wordfreud zelfs verboden om die reden :'D

Ik dacht eerst dat het stom was, maar het is echt leuk :grinning: ik doe het niet op school ofzo.

Op dit moment speel ik de potje met Vivere hihi :'D
En volgens mij ga ik winnen hahaha.

Oke, what the ef is dat? :’)

Online scrabble.

Ik vind het super leuk, maar heb het zelf niet.
En in cafés is het tegenwoordig inderdaad verboden, maar daar zouden ze gewoon überhaupt smartphones moeten verbieden.

Ik heb het add me =):
tesstorresx

huh hoe kunnen ze dat dan verbieden?

haha iedereen is er mega verslaafd aan! en ik irriteer me aan mijn Blackberry, omdat ik het daar niet op kan downloaden (a)

ik had het gisteren gedowload op smartphone, omdat Wordfeud hoog in zo’n toplijst stond… ik deed het een keer en snapte er niks van :stuck_out_tongue:

Dat vroeg ik me dus ook af.

leukleukleuk

leuk maar ook ongezellig dus ja…

Wtf is dat :’)

Hoe kun je scrabble niet begrijpen? 0__0

Ooeh is echt verslavend!
Add me if you dare:
HawkwardMoment

haha ik vind het leuk, ik ben er alleen nog niet zo goed in
ook lijkt het net alsof ie veel woorden niet herkent? of ik heb gewoon de neiging om rare woorden te willen gebruiken x]

nee wat ik heb een kut blackberry :hammer: :rage: :no_good_woman: :cry: :zipper_mouth_face:

Ik heb er echt nog nooit van gehoord. Maar ik ben sowieso niet van de smartphones en de apps - geef mij maar een simpele telefoon.