word niet ongesteld

Hee,
ik zit noga in de stress
ik ben nu al een paar maanden aan de pil en slik hem altijd heel regelmatig
ben hem deze maand ook niet vergten.
maar ik hem hem 4 dagen langer doorgeslikt omdat ongesteld worden even niet uit kwam.
maar de 2e dag nadat ik zeg maar door slikte kreeg ik tussen tijdse bloedingen en die 2 dagen daarna ook nog een beetje.
toen ben ik die 4e dag dus maar gestopt met de pil
alleen dat was woensdag en ik word meestal na 2 dagen gestopt te zijn ongesteld.
het kan natuurlijk zijn dat die bloedingen m’n ongesteldhied waren voor deze maand maar ik weet het natuurlijk niet zeker
en ik heb we onveilige seks gehad deze maand.

up, stressssss

O ik neem ook de pil en ik ken het 'ik-neem-‘m-paardagen-langer-concept’ maar dat is mij nooit goed bekomen! kan volgens mij ook niet echt goed zijn… Maar tussentijdse bloedingen kunnen in jouw geval wel je ongesteldheid zijn denk ik, dat heb ik ook wel eens gehad, hangt er ook een beetje vanaf…
Zoniet ; Ik zou het wat tijd geven maar als ze er vervolgens écht niet doorkomen… Ik zou het echt niet weten :sob::muscle:

Ik zou het ook niet weten… Misschien kan je het je huisarts vragen?

Kuss. :couplekiss_man_woman:

Tussentijdse bloedingen zijn normaal. Ik denk wel dat het je ongesteldheid was.

In het vervolg zou ik OF gewoon ongesteld worden OF gewoon doorslikken(dus de hele strip afmaken).

Ik denk dat doorslikken inderdaad niet zo makkelijk is als dat ze beweren. Ik zou nu gewoon weer voor 3 weken slikken en dan kijken of je volgende menstruatie normaal verloopt. Als je dan nog eens hetzelfde probleem hebt met doorslikken, zou ik even naar de apotheker of eventueel huisarts gaan om te vragen of zij je wat meer duidelijkheid kunnen bieden.

ik zou naar de dokter gaan voor de zekerheid…
want je weet maar nooit