Word niet nat?!

Zoals de titel al zegt; ik wordt maar niet nat. Ik heb al een paar maaden een vriend, en heb ook seks met hem, alleen als hij me vingerd of zo, word ik nooit nat. Daar zijn natuurlijk een heleboel dingetjes tegen te verzinnen (like glijmiddel), maar ik wil toch graag een keer uit mezelf nat worden, vind het namenlijk best vervelend. Hebben mensen tips?

Ben trouwens aan de prikpil, en had er daarvoor nooit last van. Kan dat een verklaring zijn?

Please help me!!

Liefs

Misschien is het een bijwerking van de prikpil. Maar ik heb onvoldoende kennis over de prikpil om dat te durven beweren.

Misschien moeten je eens proberen of je jezelf nat kunt vingeren. Of dat hij het probeert met beffen en/of een vibrator. Er zijn meer mogelijkheden voor voorspel.

Ik denk dat jullie elkaar wat meer moeten opwinden. Als je wat ‘geiler’ bent zul je ook sneller nat worden. Of je vriend moet wat beter zijn best doen met vingeren…

Dan doet hij niet goed genoeg zijn best?

een lange voorspel gebruiken en langer door tot het wel lukt.

bedankt voor de tips!! xx

:slightly_smiling_face:

Toevallig is het wel een bijwerking van die prikpil… maar het kan bij zoveel procent van de gebruiksters overkomen, maar dat kan ook met andere anticonceptie (van de week bij de dokter langs geweest en die zei dat :wink: )

Drink je wel genoeg?