Word jij voorgetrokken?

[i]Heee,
Ik zit al een poosje in een nieuwe klas, dus ook nieuwe leraren. Allemaal leuk een aardig, ik word heel erg door hem voorgetrokken. Achteraf hoor ik dat exklasgenoten vinden dat hij dat ook in m’n oude klas deed. Maar er komen nogal veel klasgenoten naar me toe die het zeggen. Dat ik z’n lievelingetje ben enzo. En dat is echt niet wat ik wil.

Ik heb altijd opmerkelijk hoge cijfers voor GS, terwijl ik slecht ben in leren
Hij geeft me nooit straf en ik word er nooit uitgestuurd. Een keer kreeg ik 2 uur, en zelfs dat werd later vergeten. (oke, ik geef zelf toe, ik ben een kutkind in de les…:tooth:)
Hij noemt me altijd Carmpje en let de ganze les op mij. Ik mag ook allemaal dingen voor hem doen enzo.
Buiten de les, als ik hem tegen kom, maakt 'ie altijd een praatje over de meest onozele dingen. Alsof mij het wat boeit dat de leraren vinden dat m’n gedrag beter is geworden…

Najaa, dat soort dingen allemaal. Het is gewoon erg ververlend dat iedereen me erop wijs. Ik bedoel, ik vraag d’r toch niet om?
Heeft iemand dit ook gehad en wat deed 'ie toen?

XXX

Ps. ik wou al een poosje een topic plaatsen, maar toch niet gedaan. Zo raar aan wildvreemde:$ Ik hoop dat jullie me kunnen helpen![/i]

Nobody?

Gossie het klinkt bijna als of hij verliefd op je is :anguished:?
Maar ik kan je niet helpen, want ik heb juist het tegenovergestelde.
Misschien naar hem toe gaan en vragen waarom hij je zo voortrekt.

is die niet verliefd op je
ghehe?

“. Alsof mij het wat boeit dat de leraren vinden dat m’n gedrag beter is geworden.”

Ik vind dat een rare opmerking, ik weet niet? :’]

Uhm ja ik heb wel eens gehad dat ik werd voorgetrokken. Ik weet nog goed dat ik een keer naar de tandarts moest en dat ik toen wiskunde miste, en toen zei m’n leraar de volgende dag:"Ik had zo’n slechte dag gisteren, weet je waarom?! :frowning_face: "
Ik:“Nee meneertje zeg het eens.” Hij:“Jij was er niet!”

En ik had tegen m’n vriendje van toen gezegd dat hij moest zeggen dat het mijn favoriete leraar was! En toen zat ik al helemaal gebakken ahaha. Vet handig juist. :’)

^ zo kwam het bij mij ook over ja…

Het heeft toch weinig zin om mij daarvoor helemaal te wenken in de pauze? Leuk als het beter gaat, maar dat had ik zelf ook al door. Vind ik best kliko
WENKWENK
‘‘Ja?"’
"‘t Gaat goed he, de laatste tijd met je gedrag!’’ (tjaa, is mn nieuwe woordje:laughing:)

Verliefd? Een leraar? Ik weet niet. Hij zegt wel dat ik ouder lijk en voor m’n leeftijd en gedrag, maar dat goor ik dagelijks. Ik vind het nu alleen erg vervelend worden. Eerst niet, had ik het niet door. Toen zei een goede vriendin het, dat hij een praatje ging maken en dan heel lief en slijmerig deed enzo. Nou, dikke shit, zolang het niet te erg word, best. Maar nu komt iedereen ermee en als dan de cijfers worden opgelezen en mijn cijfer komt voorbij kijkt iedereen zo sarcastisch als het niet kan naar mij…:S En ik wil eerlijke cijfers, want ik zit in een belanrijk jaar…

Beter zo dan dat hij je zonder reden níet mag, wat bij mij nog wel eens het geval is bij leraren.

Nee, ik word niet voorgetrokken.

als ik eerlijk praat (het is niet racist bedoeld dus hou maar op met SHIT)
Dus kijk dan… By mij worden de blanke mensen voor getrokken … Het is
gewoon zo en niet Discriminerend bedoelt. En vooral bij de meisjes ALLES
mogen de blanke en wie worden altijd geschreuwd: yes ya de buitenlanders
(ik en mijn friends dus). maar is very hinderlijk alleen omdat wy donkerr
zijn. (jah ik bedoel gewoon allochtonen) Maar dat is bij mij op school dus
niet echt overal …

Het spijt me als deze topic verkeerd bij je overkomt! Het is echt mijn bedoeling niet. Ik vind het erg vervelend dat ik word voorgetrokken. En inderdaad, alles beter dan zonder reden de lul worden van leraren, maar ik blijf liever neutraal. En wil weten hoe jullie zouden reageren in zo’n situatie…

Ps. Ik heb geen getinte mensen in mijn klas, dus kan hier niet over mee praten, sorry…

Is niet erg joh :grinning:,
ik bedoel het ook niet vervelend :stuck_out_tongue:!
hihi

Oke, ik wil niemand hier kwetsen ofzo.
Maar staat het niet raar
Komt ‘Carmpje’ (het is echt een rare naam, alleen maar omdat ik 1.56 ben, wat je amper ziet, omdat ik hakken draag… :?:slightly_smiling_face: de klas binnen met de vraag: waarom trekt u me voor.

(ik ben trouwens ook 156 kleine meidss hihi)
jah ik denk wel dat het raar is om het zo te zeggen.
Maar ik denk dat het beste gewoon is om alleen te praten waar NIEMAND gewoon bij is, je vertelt je dan wat je dwars zit… en niet waar de hele klas bij is(duh:P, jah ik denk dat dat egt het enigste is wat je kan doen…
Jah het lykt me zeker irrietant als mensen denken dat jij de lievelingetje ben van een leeraar!

ik werd een keer voorgetrokken, maar dat vond niemand echt erg eigenlijk. door mij mochten we vaak eerder de les uit, en deden we minder in de les, omdat hij op al mijn ‘belangstellende’ vragen antwoordde. :’] kortom; voor mij en mijn klasgenoten was het heel handig…
maar nu jou probleem. ik zou als ik jou was gewoon vragen waarom hij zoveel interesse in jou heeft. als hij je dan leuk vind, ben je er meteen achter. hoop ik voor je tenminste. en als hij je om een andere reden voortrekt, en hij heeft het zelf ook echt door, dan vertelt hij die waarschijnlijk ook wel.
soms hebben leraren namelijk helemaal niet door dat ze iemand voortrekken. raar maar waar.

anyway.
good luck!

Ik word niet echt voorgetrokken, maar mijn leerkracht doet vaak zo een uitleg en dan op het einde volgt er zo “… hé vind je ook niet *mijn naam*”
Ook niet altijd maar best vaak. Of ik moet ook echt veeeeeel antwoorden, of dan vraagt ie zo “en *mijn naam* wie vindt jij dat er nu mag lezen”, meestal zeg ik zo van ‘beslis jij dat maar’. Maar soms schaam ik mij echt wel met zo’n gevalletjes… En dat is élke les met mij (gelukkig heb ik hem maar 2uurtjes).
Ook vaak dat ie zo begint met zen les en dan vraagt "alles goed “mijn naam” en dan zeg ik maar gwn ‘ja’ en dan gaat ie verder…

En vorige les begon ie ineens over welke boterkoeken ik graag at, in het midden van de les, ik schaamde me dood, dus begon die op te schrijven wat ik graag at, en dan vandaag begon ie ineens, van ja ik had geen contant geld vanmorgen, maar zal ik je mijn pinpas geven, dan kan je zelf boterkoeken gaan halen? Dus ik dacht “oh nee ohnee” ik wil die pinpas helemaal niet :grinning:, achjaa, gwn niet teveel antwoorden en voorbij laten gaan zeker?

[i]Ik vertelde toch dat ik een keer twee uur moest nablijven en dat dit later werd ingetrokken? Toen had hij helemaal een uur voor me vrij genomen (serieus, hij had met een andere leraar geruild) en vervolgens heeft hij een uur lopen praten dat het een domme reden was om me eruit te sturen en dat hij niet lekker in z’n vel zat enz.enz. Het was ook echt een onzinnige reden waarvoor ik eruit werd gestuurd, dus ik boos. Zelf ben ik ook gestresst de laatste tijd (m’n ma ligt in het ziekenhuis enzo) en ik heb echt vreselijk kwaad tegen hem gedaan. Najaa, toen begon hij weer te lullen over dat ik wel eens fout zat maar dat hij ook heel veel dingen fout deed en toen kreeg ik weer een paar voorbeelden enz. Hij is heel aardig, echt, een superleraar (lees: geeft amper les, je mag kauwgom eten daaro enz.) maar ik heb niet zin in weer zo’n langdradig gesprek. En stel je voor dat hij het niet zo ziet…
Hij is trouwens bijna 26 en ongehuwd/geen vriendin.
Ik heb nogal mindere ervaringen met mannen en dat ik ouder lijk dan dat ik eruit zie, en daarom vind ik dit gewoon een soort van eng. Klinkt raar, maar je gaat er snel iets achter denken…

Ps. Little Chick’s Rules![/i] :grinning:

[i]Ik ga het morgen gewoon aan hem vragen. Ik zie wel. Ik begin een beetje onopvallend:
In de klas vinden ze dat u me voortrekt…
Of zoiets dergelijks… Of hebben jullie iedeeën?

XXX[/i]

‘‘Heee Carmpjeeee! Hoest?’’
"Hoi meneer, ‘t gaat! Met u? Heeft u eventjes een momentje?’’
‘‘Met mij áltijd;) En met jou R (meisje wat meeliep) Uhm, tjaa, eigenlijk niet kom morgen het 4e maar langs, dan heb je toch vrij?’’
‘‘Meneer, het hoeft echt maar 10 minuutjes, geen heel uur ofzo!’’
‘‘Naaa, jou kennende. Nee, ik heb het druk vandaar!’’

En wie zie ik 10 minuten later doodleuk de school uitlopen? Inderdaad…
Maar morgen het 4e dus;)