[i]Heee,
Ik zit al een poosje in een nieuwe klas, dus ook nieuwe leraren. Allemaal leuk een aardig, ik word heel erg door hem voorgetrokken. Achteraf hoor ik dat exklasgenoten vinden dat hij dat ook in m’n oude klas deed. Maar er komen nogal veel klasgenoten naar me toe die het zeggen. Dat ik z’n lievelingetje ben enzo. En dat is echt niet wat ik wil.
Ik heb altijd opmerkelijk hoge cijfers voor GS, terwijl ik slecht ben in leren
Hij geeft me nooit straf en ik word er nooit uitgestuurd. Een keer kreeg ik 2 uur, en zelfs dat werd later vergeten. (oke, ik geef zelf toe, ik ben een kutkind in de les…)
Hij noemt me altijd Carmpje en let de ganze les op mij. Ik mag ook allemaal dingen voor hem doen enzo.
Buiten de les, als ik hem tegen kom, maakt 'ie altijd een praatje over de meest onozele dingen. Alsof mij het wat boeit dat de leraren vinden dat m’n gedrag beter is geworden…
Najaa, dat soort dingen allemaal. Het is gewoon erg ververlend dat iedereen me erop wijs. Ik bedoel, ik vraag d’r toch niet om?
Heeft iemand dit ook gehad en wat deed 'ie toen?
XXX
Ps. ik wou al een poosje een topic plaatsen, maar toch niet gedaan. Zo raar aan wildvreemde:$ Ik hoop dat jullie me kunnen helpen![/i]