Word jij gepest?

Word jij gepest of werd je gepest? Deel hier je verhaal. Je kunt mij ook een berichtje sturen als je iets kwijt wil.

Ik werd op de basisschool altijd uitgemaakt voor lange paal of lantaarnpaal. Omdat ik langer was dan de rest.

Ik werd gepest.
Maar achteraf weet ik dat het ook deels aan jezelf kan liggen.

Ik werd op school altijd gepest en nu nog regelmatig, maar dan via het internet.

Ik werd in de 3e tm de 5e klas van de middelbare gepest.

Niet girlscene toch?

Nu eigenlijk vooral via Facebook.

Nee zelf nooit. Maar ik kon wel altijd heel boos worden als andere mensen gepest werden. Kwam ook wel een beetje door mijn moeder die me dat wel als ‘taak’ meegaf, om gepeste mensen te helpen haha.
En dat heeft zo geholpen.

Nee, nooit echt zwaar gepest ofzo maar de laatste tijd zijn er wel kutopmerkingen naar mijn hoofd geslingerd, steeds dezelfde. Maar I don’t care, dikke vinger.

nog steeds! :flushed: :rage:

Nee, nog nooit!

Ik giraf.
Of lange jan.
Maar ik zat denk ik meer met mijn lengte dan dat zij er mee zaten.
Gelukkig ben ik ook nooit echt gepest gepest

Ik werd vroeger nooit echt gepest, maar was wel altijd het buitenbeentje. Maar in de middelbare waren we gelukkig een groep buitenbeentjes, dus dan was je niet alleen haha. Ik kreeg ooit lelijk naar mijn hoofd van een onbekend iemand, wat echt heel raar was. En ik werd weleens geest genoemd omdat ik zo wit was, wat ook totaal logisch is natuurlijk…

Ik werd gepest op de basisschool.

Ik werd gepest omdat ik toen ik 9 was naar Nederland was gekomen en ik kon natuurlijk geen Nederlands en omdat ik ook vaak van die Barbie kleren droeg.
Verder ben ik wel opgefucked enzo op scholen tot in de eerste, maar dat kwam wel echt door mezelf. Mijn gedrag pastte niet bij mij.
Wat ik wel grappig vind is dat mensen die mij vroeger wel pestte en/of opfokte mij nu ineens knap vinden en contact met me willen.

Ik ben heel hevig gepest, maar wil daar niet meer over kwijt hier.

En vooral dat laatste heel erg.

Nee, niet echt pesten. Ik viel wel wat buiten de groep als kind, maar uiteindelijk heb ik wel geleerd dat je je niet hoeft aan te passen aan de groep en toen kreeg ik ook vanzelf meer vrienden.