word je dronken als...

even voor de duidelijkheid, van rumcake kan je iniedergeval wél dronken worden haha.

Gewoon opzoeken hoeveel % er in 1 eitje zit ;p
en uitrekenen!

ahahahaxDDD

weetje, dat zou ik best wel eens willen uitproberen met die tampon? omdat ik er zooo niet in geloof haha.

HAHAAAAAAAA

jongens deden/doen het ook. dat is nog het lijpe. tampon in je hol om dronken te worden? dank je vriendelijk.

ja dat kan ofzo, omdat het je dan een volle erin stopt en dat werkt veel sneller ofzo, ik weet et ook niet meer precies xD

ook wel ‘slimmen’ genoemd :pensive: dat zou eerst trouwens woord van het jaar(2009) worden maar toen kwam ‘twitteren’ dn werd dat woord van het jaar

Volgens mij ga je eerder dood als je zo’n grote hoeveelheid chocolade eet dan dat je dronken wordt (er zit arsenicum in chocolade, maar zo’n kleine hoeveelheid dat je echt kilo’s en kilo’s in één zit moet eten om dood te gaan eraan :’) )

ETA:
En dat met die tampons wordt voornamelijk gedaan om ‘alcohol adem’ te voorkomen en omdat je sneller dronken wordt.
Sneller dronken worden is logisch: de innerlijke wanden zijn veel dunner als je een tampon inbrengt, waardoor het sneller in het bloed opgenomen wordt, dan dat het eerst door de maag heen moet.
Dat het alcohol adem voorkomt is onzin: als je alcohol in je bloed hebt ga je naar alcohol ruiken, en ja, krijg je ook drankadem.

ik dacht dat het “ontvrienden” was geworden.

OT: ik denk niet dat je dronken wordt als je veel paaseieren eet met rum erin. Het is namelijk maar een hele kleine hoeveelheid van een heel klein stukje chocola. Dus dan krijg je volgens mij nooit genoeg paaseieren op.

ja dat heb ik ook gehoord, van wodka tampon ;p

nouja in iedergeval is het goedkoper en effectiefer.
ik zou het best doen.als het niet zo RAAR was haha

hoeveel flugels moet je drinken voordat je dronken word :grinning:

Dat slimming is echt ontzettend gevaarlijk, dus ik zou het maar uit je hoofd laten om dat te doen.

En ik ook denk dat je echt veel paaseitjes moet eten voor je er iets van zou voelen, maar ondertussen heb je dan alles al weer uitgekotst.

dat verschild per mens,
licht eraan hoe groot en dik je bent,of je lichaam gewend is aan drank enzo blabla.

test it,zou ik zeggen

dat tamponverhaal is echt alcoholverspilling… XD
ontopic: ik zou zo zeggen: probeer het uit :grinning_face_with_smiling_eyes:

haha ja dat hadden een paar mensen bij ons op school ook gedaan, ik lag dubbel xd

Dat vraag ik me nou ook altijd af bij snoepjes met drank erin. :grinning_face_with_smiling_eyes:

dat vind ik echt een heel ranzig idee, maargoed mensen kunnen dan niet uit je mond ruiken of je stinkt naar alcohol