word ik voor de eerste keer ongesteld of niet?

Hoi meiden, ik ben 11 jaar en ik denk dat ik ongesteld word ik heb slijmerig spul in mijn onderbroek. Laatste tijd moet ik vaak naar de wc, beetje pijn in mijn onderbuik en het slijmerige spul is al heel lang al een paar maanden. Ook al jeuk enzo, zijn dit verschijnselen van ongesteldheid? Ik heb geloof ik ook al 1 keer een spikkeltje bloed gezien maar ik had een paarse onderbroek aan dus het kan ook een pluisje zijn, verder nog 1 vraag, hoelang gaat het dan ongeveer duren tot ik voor de.eerste keer ongesteld word?

Die kans is aanwezig ja, maar hoelang het nog gaat duren kan niemand je vertellen denk ik.

Dat kan, dat slijm is vaak wel een teken dat het er aan komt maar dan kan het ook nog maanden duren. Jeuk heeft er niks mee te maken en pijn in je onderbuik kan er op wijzen maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn.

Niemand weet wanneer je het precies wordt maar je kan er rekening mee houden door altijd te zorgen dat je een maandverbandje bij je hebt voor als het gebeurt (het komt altijd onverwachts!) of alvast een inlegkruisje in je onderbroek te plakken

Jeuk kan ik mij niet herinneren??

Dankje ik heb dat slijmerige spul al maanden. Ik Zit al een beetje te wachten…

Ik heb t al bijna een jaar ofzo en ik ben nog steeds niet ongesteld. En als je jeuk hebt kan t ook weleens een schimmel zijn…

Ik had voor dat ik ongesteld werd voor 't eerst ook een tijdje slijmerig spul & oud bloed in mn onderbroek, bij mij was dat ong zo’n 4/5 maand. Maar dat is bij iedereen weer anders, dus het hoeft niet zo bij jou te zijn.
Je bent nog jong, dus lekker afwachten & dan komt het vanzelf!

Maar inderdaad dat je jeuk down under hebt, kan ook te maken hebben met een schimmelinfectie.
Is je afscheiding brokkelig en stinkt het? Zou ik even een afspraakje maken bij de dokter!

Het slijmerige spul (afscheiding) kan er wel mee te maken hebben , er kan niet gezegd worden hoe lang het duurt voor je ongesteld gaat worden , dit kan nog heeel lang duren maar voor hetzelfde geld ben je het morgen al. Ik was einde 11 toen ik voor het eerst ongesteld werd en had maar een paar druppels bloed

niet brokkelig en ook niet erg stinkend, gewoon een neutrale geur denk ik

en het jeukt niet alleen het kriebeld een beetje en trouwens het heeft dezelfde geur als mijn ***

Dat is helemaal niet te zeggen, je kan zelfs een beetje bloed door je afscheiding hebben zonder ongesteld te worden, gewoon afwachten

Meid , je bent 11! Het komt nog. Ik was pas 13 toen ik dat kreeg

Jeuk/gekriebel? Zou het sowieso in de gaten blijven houden. Vooral met die afscheiding moet je vaak genoeg je inlegkruisje en je ondergoed verwissel. Anders kan het alsnog een schimmelinfectie worden.

Praat er over met je moeder of ga langs de huisarts. Zij kunnen je waarschijnlijk het beste helpen.

Het kan, maar het hoeft niet.
Ik kreeg op mijn 11e ook afscheiding maar ik werd op mijn 13e ongesteld

Ik was ook 11 toen ik het voor het eerst werd.
Maar het kan inderdaad ook nog maanden op zich laten wachten.

Volgens mij zit het er al wel aan te komen… Door afscheiding denk ik… Ten minste, dat had IK.

ik werd juist in 1 klap ongesteld, geen afscheiding of andere spannende voortekenen.
het kan wel een teken zijn, ja. maar niemand kan je vertellen hoe lang het duurt. het is bij iedereen verschillend.
ik zou er trouwens niet al te veel op hopen dat het gebeurt, het geeft je niet meer waardigheid of zo.

Dat kan ja, ik had ook 1 jaar afscheiding en toen ik voor het eerst ongesteld werd, had ik een paar dagen lang buikpijn, een paar dagen later werd ik ongesteld. Toen wist ik nog niet wat die buikpijn betekende en dat ik ongesteld zou worden. Maar wat wel gek is, ik voelde mijn eisprong wel. Mijn vriendin had 2 jaar afscheiding en toen werd ze pas ongesteld. Maar bij iedereen is dat verschillend.

En ze is misschien wel 11, maar de helft van mijn vriendinnen zijn het op hun 11e geworden.