word ik gebruikt?

hee, ik heb een vriendje maar ik weet niet echt of ik hem wel kan vertrouwen… hij wou al heel snel verder dingen doen en als we samen zijn wilt hij alleen maar op mijn/zijn kamer ‘tv kijken’… op school zegt hij alleen hoi als hij me tegen komt en loopt hij weer verder. ook schept hij heel erg op over mij tegen zn vrienden en wat wij wel al niet allemaal hebben gedaan…
wat is jullie mening?
x

Je moet dingen doen alleen als jij dat wilt en je niet onder druk laten zetten.
Praat met hem is een keertje.
Maar als die je nog steeds zo;n rot gevoel bezorgt, dan moet je het gewoon uitmaken. Er is vast een jongen die je beter behandeld :slightly_smiling_face:.

tottaly agree

Hoe oud is hij? Hij komt me nogal puberaal over

hij is 15, en dat heb je goed ingeschat :stuck_out_tongue:

Haha ^^
Wel, ik vind het eigenlijk niet kunnen wat hij doet :S Het lijkt alsof hij er niet echt klaar voor is want als hij alleen maar hoi zegt als hij je tegenkomt en thuis alleen tv wil kijken en tegen zijn vrienden opschept…
Ik zou zeggen, praat erover, maar ik weet niet goed of dat wel één van die types is waarmee je kunt praten om eerlijk te zijn

blijkbaar heb je zelf al het gevoel al dat hij je gebruikt, anders zou je dit topic niet hebben gestart. Zelf vind ik ook dat wat hij doet niet helemaal klopt…

ik bedoelde met tv kijken dat we de tv aan doen en dat we dan vervolgens geen tv meer zien zegmaar… als je me snapt;p
maar toch thnxx (L)

Dumpen, als je geen goed gevoel erover hebt, moet je meteen stoppen.
Dat heb ik niet gedaan, en dat heb ik geweten ook. Er zijn zoveel jongens die je beter behandelen dan hij.