Word ik buitengesloten?

Hey!

2 van mijn vrienden ( x en y) gaan samen naar de film en ik zou ook graag willen meegaan maar x vroeg het niet aan mij. Ik voel me een beetje buitengesloten. Y ken ik al lang ze is echt mijn bestie :heartpulse: en x kennen we allebei pas 3maanden zij hebben wel samen keuzevak en ik doe dat keuzevak niet het kan dat ze daardoor closer zijn denk ik. Maar als we per 3 moeten werken in de klas dan doen we dat vaak met z’n drieën samen.
Ze sturen ook naar elkaar maar ik stuur niet naar x.
Ik heb geen pik op x ofzo maarja ik vind het best wel kut dat ze me niet meevraagt. Soms praten we weleens met elkaar over iets maar zei en y praten meer. Ik weet niet of dit gevoel oké is en of ik dit zou moeten voelen? Maar ja als x graag alleen met y zou gaan accepteer ik dat wel maar toch voel ik me er niet 100% oké bij.
Zou iemand me willen helpen?

Liefs
Lovemeisje

Hoe reageert Y op jou? Doet ze nu ook andere dingen, of ze hetzelfde als voorheen? Praten jullie nog evenveel of spreken jullie nog evenveel af, voordat jullie X leerden kennen? Het kan zijn dat X meer de klik voelt met Y dan met jou. En Y kan natuurlijk meerdere vriendinnen hebben. Zolang zij blijft doen voordat jullie X leerden kennen, lijkt mij niet zoveel aan de hand

1 like