word hij alleen geil van me of vind hij me leuk

De jongen die ik leuk vind appt me sinds kort elke dag. De laatste keer zei hij dat hij heel snel geil van me word. Ook wil hij dat ik bij hem lig en wil hij me graag zoenen. Hij zegt de hele tijd liefje en schatje tegen me. Pas stuurde hij op snapchat fotos van zn stijve en wil hij dat uk fotos maak met mn hempje heel laag. Hij is heel lief voor me maar een paardagen geleden zei hij nog dat hij niet meer dan vrienden wil zijn en hij me niet wil zoenen terwijl hij nu wel wil zoenen en miss ook meer dan dat.
Is het normaal dst jongens (15) openlijk zeggen dst ze geil van je worde en vind hij me leuk, of geilt hij alleen op me (hij zegf ook dat hij wil dst ik in zn armen lig en we de hele dag kunnen knuffelen en zoenen)

Hij vindt je niet leuk en hij wordt alleen geil van je. Dat is wat ik hier uit opmaak, althans.

En het is normaal dat ze geil worden maar dat ze het zo open vertellen, vind ik slightly disturbing. Maar dat kan aan mij liggen.

Jaa dat is waar maar hij zegt wel dat ie me mooi vind en graag bij me wil zijn

Inderdaad. Zeker geen foto’s maken van jezelf met je hempje laag of weet ik veel wat voor gekke dingen. Alleen dingen doen die je zelf wilt, laat hem niet bepalen of jij wel of geen seks met hem hebt. Je klinkt niet alsof je klaar bent voor seks of dat graag wil ofzo, maar je moet het natuurlijk zelf weten. En als je seks gaat hebben laat hem dan in ieder geval een condoom dragen, anders zit je straks wellicht met een SOA of een zwangerschap, en ik denk niet dat je dat wilt.
En uit jouw verhaal denk ik inderdaad dat hij alleen maar seks wil.

Hij praat nu alleen lief tegen je om je in bed te krijgen. Laat je niet gebruiken.

Hij wil ook geen seks. Maar wel afspreken en zoenen enzo. Maar is hef raar als jongens via snap fotos sturen vsn hun stijve en dst ze jr apprn om te vragen of ze je geil wil maken en zeggn dat hij snel geil van me word?

Ja

Ja, dat is raar.

Gebruik je hersenen.

Als jij dat gelooft dan moet je het gewoon lekker doen joh. We waarschuwen je niet voor niks maargoed.

Pff meis, doe voorzichtig en ga niet met dit soort jongens om

Wat een hormonaal opgefokte puber. ieuw

hij wil alleen met je naar bed

Zou geen fotos van jezelf sturen als ik jou was. En gewoon geen contact meer net dat rare jongentje opnemen. Zulke rare dingen vragen en doen is gewoon niet normaal.

Hij wil alleen zijn kastanjeboom in je emmer steken meer niet… vies ventje.

Hij gebruikt je nogal voor je gevoelens.
Negeer hem en stuur vooral geen foto’s van je lichaam