Word het wat? Of niet

Goedenavond girls.

Ik heb een jongen ontmoet 3/4 weken geleden, toen ik hem voor het eerst zag deed hij zo lief tegen me we begonnen te appen. We hebben daarna afgesproken maar alleen met ze tweetjes alleen hij was de heletijd bezig met andere dingen en niet met mij. Toen liet ik het gewoon en zag ik dat het niks werd, een week daarna Appte we weer. Maar deze keer heel anders hij had die dag tijd dus hadden we super lang geappt. Hij heeft me vertelt dat hij niet van appen houdt en het altijd super druk heeft en ik weet dat hij daar niet over liegt want die ene dag heb ik zelf gezien hoe druk hij het heeft, hij kreeg heledag telefoontjes moest naar mensen toerijden etc wat precies weet ik eigenlijk ook niet. Nou ja dus daarna spraken we weer af deze keer was hij wel de hele dag bezig met mij, we hebben gezoend en hij heeft me gevingerd… Ik had er achter af zo’n spijt van omdat het voor mijn gevoel veelste snel was en hij me nadat niet meer serieus zou nemen. Ik heb dat ook met hem besproken, hij zegt dat hij totaal niet zo over me denkt. En verder vertelde hij me ook dat hij al een jaar geen relatie heeft gehad en eigenlijk totaal niet met meisjes bezig is. Nou wat het probleem nu is ik word er gek van dat hij me zo weinig appt, uren laten antwoord geven, bijna nooit opnemen. Als we met elkaar zijn is t wel heel leuk krijg ik veel aandacht maar appen is dus het probleem. Ik ben ook echt een persoon die zich snel hecht aan een jongen, ik hou niet van onserieuze relaties, dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt serieus of helemaal niks. Zijn antwoord is dan: ‘komt goed’ ‘alles op z’n tijd’ en ik weet nou niet of ik te hard van stapel loop of wat dan ook. Ik zou graag jullie mening horen dankjewel alvast voor het lezen.

Hmmm… Sorry ik denk dat t niets wordt, gewoon laten gaan, hij is t niet waard!

Als hij het tijd wilt geven dan moet hij die tijd misschien ook krijgen. Maar als dat voor jou niet werkt dan moet je dichtbij jezelf blijven en de grens trekken dat je er zelf mee stopt. En geen spijt hebben van de dingen die jullie wel samen hebben gedeeld.

Ja lastig… veel jongens houden niet van appen. Ze zijn er, over het algemeen gezien natuurlijk, anders in dan meiden… Dus daar zou ik niet te veel achter zoeken.

Dat hij daar in tegen zegt ‘komt wel goed’ blabla als jij het graag serieus wilt maken, is minder fijn. Misschien dat hij het nog wilt aankijken en dat zou oke zijn als jij dat niet erg zou vinden. Maar jij zit er wel mee… Ik zou nog een keer met hem afspreken en dan nogmaals zeggen dat je het graag serieus wilt maken.

Aan de andere kant… je kent hem pas 3/4 weken :stuck_out_tongue: Ik ben zelf ook redelijk langzaam in die dingen (als in; eerst rustig elkaar leren kennen enz.). Ik vind het persoonlijk ook snel en snap best dat hij het liever nog wat wilt aankijken. Maar als dat niks voor jou is kan je dat gewoon in een gesprek zeggen en dan samen kijken hoe jullie dat het beste kunnen oplossen. Bijv. afspreken dat jullie in de tijd van daten niks met andere doen enz. Dan gaat het al in de richting van serieus maar ‘heb je nog niks met elkaar’ dus zet je er niet te veel druk achter. En dan over een maand ofzo kijken hoe het dan tussen jullie gaat?
Als je dat niks vind moet je hem gewoon de keuze geven, maar ook begrip er voor hebben dat het hem dan te snel gaat. Je zult dan zelf moeten beslissen of je daar mee wilt doorgaan.