word helemaal gek van mezelf

ik haat mezelf echt dat ik zo persee iemand nodig heb…
ik en mijn ex hebben het al een paar maanden uit en ik dacht eerst dat ik me gewoon zo slecht voelde omdat ik hem miste,
maar ik mis het gewoon heel erg om iemand te hebben waar ik constant mee kan praten en heen kan gaan wanneer ik het wil en die van mij houd en ik van hem.
ik weet dat iedereen zich zo wel voelt, maar bij mij is het gewoon zo erg dat
nu ik niet zo iemand heb ik me echt constant verveel. ik heb het gevoel dat elke dag het zelfde is ookal doe ik leuke dingen met mijn vriendinnen en als ik wakker word mis ik het gewoon om een whatsappje te hebben.
ook weet ik dat ik mijn ex nog mis tot dat ik iemand nieuws gevonden heb maar wat nou als dit nog 2 jaar duurt…

ik erger me gewoon aan mezelf dat ik persee iemand nodig heb, iemand die dit bekend voor komt? wat kan ik hier aan doen…

18 :flushed:

ik heb precies het zelfde, dus geen advies.

Je hebt inmiddels al zowat duizenden topics over je ex gemaakt. Elke keer worden er tips gegeven, maar blijkbaar heb je er niks aan. Maar ga niet iemand anders zoeken terwijl je volgens mij niet eens over je ex heen bent.

mischien bedoelt ze dit met dat ze niet meer weet wat ze kan doen ofzo?

sorry ik kan je ook niet helpen

Ik snap wat je bedoelt, maar de ene keer maakt ze een topic of het wel een goeie keuze was om het uit te maken. De andere keer maakt ze weer een topic dat ze hem erg mist en of ze hem moet sms’en erover. Snap ook dat dit dan een uitlaatklep is voor haar, maar dat kan ze beter in het “hier kan je alles over hem kwijt” topic doen, vind je niet?

Ik heb precies hetzelfde, jammergenoeg dus geen advies…