Word gratis installeren

Heeeuj ,

ik heb een nieuwe laptop, maar nu moet ik word nso installeren. Iemand een site waar ik die gratis kan krijgen? En dan geen probeerversie ?

xoxo ’

Word kun je wel gratis krijgen ja. Illegaal

Piratebay waarschijnlijk.
En anders één van de vele andere sites zoals isohunt.

& hoe weet ik dan wat de goede is & moet k hem installeren ? :flushed:

Op piratebay.

Weet iemand toevallig of je Windows 7 op piratebay kan dowloaden?

Piratebay is toch uit de lucht sinds de rechtzaak met Brein?

Volgens mij wel. En je weet niet wat de goede is. Reviews bekijken, maar dat is ook niet altijd betrouwbaar.

nee hoor, bij sommige providers ligt hij eruit maar niet bij allemaal, moet je gewoon even kijken. En de reacties zijn meestal wel betrouwbaar, als er ook een goede ‘description’ bijstaat is hij vaak wel goed.

Bijna alle providers zeiden nee, tegen het blokkeren van The Piratebay, dus die doet t nog.

^ Ziggo en een paar andere providers waren VERPLICHT om TPB uit de lucht te halen. Bij mij doet ie het dus niet meer.

http://torrentz.eu/

Dit is een soort zoekmachine voor torrents

mijn vader zit bij microsoft, dus ik heb dat soort dingen altijd gratis :slightly_smiling_face: sorry, kan ik niet voor je regelen. de pirate-versie dan :slightly_smiling_face:

Voor de mensen die niet meer op TPB kunnen en dat wel willen. Zoek op google naar een proxysite en ga daarmee op TPB.

Voortaan duidelijkere titel svp (en dit hoort bij Media)

Download gewoon OpenOffice.
Is hetzelfde als Microsoft Office, maar dan open source software (i.e. legaal gratis).

Het enige verschil is, dat als je het opslaat je even aan moet geven dat ie als .doc of .docx op moet slaan en niet als openoffice bestand.