Word gek van hem.

Ik ken een jongen T, hij heeft een een maand geleden face-to-face gezegd dat hij mij leuk vond, dat heb ik ook teruggezegd. Nadat gesprek heb ik niks meer van hem gehoord. Ik nam dus een kijkje op zijn hyves en toen vroeg een vriend: ‘Met wie was jij aan het bekken zaterdag?!’ Ik was boos, en heb hem oprecht genegeerd, nu lacht hij iedere keer, en het andere moment negeert hij mij. Wat kan ik doen om hem duidelijk te maken dat ik boos ben?

Oke, vaag verhaal.

Het hem gewoon duidelijk vertellen? Hoe wil je het anders laten merken. Met een mes voor z’n deur staan?

Haha, nee, maar ik denk dat hij niet begrijpt wat hij fout heeft gedaan, omdat ik niks met hem had op dat moment.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=ICExCOLD link=topic=195675.msg8059145#msg8059145 date=1306782226]
Het hem gewoon duidelijk vertellen? Hoe wil je het anders laten merken. Met een mes voor z’n deur staan?[/quote]

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Confronteren met het feit dat jij weet dat hij heeft staan ‘bekken’?

Vraag hem om duidelijkheid? Wat hij wil, of wa thij oelt. Hoe ver dat leuk gaan van hem gaat, en wat je er mee aan moet.

Duidelijk uitleggen waarom je boos bent. Jongens hebben het anders toch niet door. Zulke dingen snappen ze pas als je het ze duidelijk hebt medegedeeld.

Sommige jongens beseffen niet wat ze verkeerd doen omdat bekken normaal is zolang ze geen vriendin hebben.
Maar ik zou niet meteen beginnen confronteren,
open gewoon het gesprek met : Hey, meende je wat je een tijdje geleden zei, over dat je me leuk vond? ofzo
dan zegt hij ‘ja’. en kan je het ‘bekken’ bovenhalen, hij kan dan niet meer ontkennen dat hij had gezegd dat hij jou leuk vond.
Als je eerst boos word kan hij dat wel :slightly_smiling_face:
Ik weet niet , heb het nog nooit meegemaakt

Weet je zeker dat het waar is?

Ik zou gewoon rustig een gesprek met hem beginnen, maakt niet echt uit hoe, over hyves chat of sms ofzo. Maar ik zou eerst rustig vragen hoe het met hem gaat beetje subtiel het gesprek beginnen. Daarna zou ik langzaam het onderwerp opbrengen over of hij dat meende een maand geleden en wat het voor hem inhoud. Ik zou maar even niet over dat bekken beginnen want dat weet je idd niet zeker.

Inderdaad op deze manier vragen!