word binas gecontroleerd met examen?

Word je binas gecontroleerd op het examen?

Als je niet schrijft waarom,
hoef je ook geen antwoord te verwachten :’)

Ik zou niet proberen te spieken

:"D

Nee, want je mag die niet meenemen. Je krijgt ter plekke een (ongeschreven) binas. :wink:

Je mag je eigen binas niet eens meenemen haha

Wij mogen onze eigen binas meenemen, bij natuurkunde en scheikunde werd hij gecontroleerd en bij bio niet.
Bij wiskunde b (vwo) mag je absoluut niet je binas gebruiken.

Wij moeten het met school binassen doen haha

Neem het risico niet.

Ik weet niet hoor maar @megane en @dandelion het is per school anders,
bij mij moet je het zelf meenemen en wordt het niet vaak gecontroleerd,
maar er iets inzetten zou ik niet snel doen je weet nooit.

Wat is een binas?
Een Nederlands woord voor curcusblok ofzo?

Bij ons op school mag je wel je eigen meenemen en controleren ze soms steekproefsgewijs. Ik zou het risico niet nemen in ieder geval, beter voor één examen een 4 dan dat al je examens ongeldig verklaard worden

Het boek met allemaal stoffen en weet ik veel wat nog meer voor natuurkunde/scheikunde.

dit is echt superslecht maar wat je kunt doen is er dingen met potlood inschrijven, en dan zo ver uitgummen dat je het nog nét kan lezen. Als ze er doorheen bladeren valt dat dan niet op.

Bij ons werden alle binassen super goed gecontroleerd.

Bij ons wordt er juist weer helemaal niet gecontroleerd, het hangt dus echt van je school af.

Ben ik de enige die het best raar vind dat alles vet officieel is en ‘onee onee, fraude’ blabla, maar dat je op sommige scholen wel je eigen binas mag gebruiken?

dit, op mijn school krijg je er een bij het examen. en op de school van mn vriendin moet je je eigen meenemen.
wij krijgen trouwens ook woordenboeken op het examen etc.

Wij kregen een binas of biodata van school. Er werd er een op mijn tafel gelegd, maar ik had ook mijn eigen biodata mee en die man stond ernaast en hij controleerde hem niet eens haha. Terwijl ik het persoonlijk - als ik surveillant was geweest - heel raar had gevonden waarom iemand per sé z’n eigen biodata wil gebruiken terwijl school er een voor je neerlegt haha.

Dus het verschilt heel erg per school. Bij ons werden eigen binassen/biodata’s niet gecontroleerd en woordenboeken ook niet.

hahahaha
maarja de tijd dat je daar aan bezig bent, voordat dat een beetje fatsoenlijk gelukt is, kan je net zo goed die dingen uit je hoofd leren