Word-bevriend-met-je-lover-tips?!

Hee girls!
Er zit een jongen bij mij op school, in de andere klas, en ik vind hem zo leuk… Maar het probleem is dus dat we volgend jaar alle twee naar een andere school gaan, en we elkaar dus niet meer zien. Al hoop ik dat hij contact wilt houden. Maar ik heb nu heel oppervlakkig contact met hem, via msn xD Hij doet altijd zo lief, en leuk enzo. Als ik hem in de gang tegen kom kijkt ie altijd snel weg, en als ik wat doms doe moet ie altijd lachen, niet uitlachen hoor xD Ik word altijd zenuwachtig als ik met hem op msn praat, en ik moet nog nadenken bij wat ik tegen hem zeg…

Ik wil wel graag vrienden met hem worden, zodat hij mij beter leert kennen…En zodat we misschien nog contact kunnen houden volgend jaar… Hebben jullie tips om vrienden met hem te worden? =D

Alvast super veel bedankt (L)

x

misschien meer op school tegen hem gaan praten,
zodat het wat meer face-in-face contact zeg maar wordt :] ?

Face-to-face.
Maar inderdaad, zoek hem is op in de pauze, spreek een keer af na school, ga een keer samen uit, weet ik wat, maar zoek contact met hem. Want anders wordt het ook niets. Ik heb ervaring met msn vriendschappen, van mezelf en andere mensen, en het loopt zelden goed af. Over msn leer je iemand niet écht kennen, dat kan alleen in real life. Dus praat gewoon met hem =] Succes.

k zal het proberen… Maar ik weet nooit waar ik over moet praten…Hij staat ook altijd met zijn vrienden, in de pauze voetbalt hij. Meestal kijk ik hem alleen maar aan en lach even, lacht ie terug, ik een rood hoofd, hij een rood hoofd, snel doorlopen XD k weet niet echt wanneer ik dan met hem zou moeten praten, naa school gaat hij vaak snel naar huis, en kom ik hem dus nooit tegen in de fietsenstalling ofzo, en als ik hem tegenkom staat hij met al zijn vrienden en vind ik het dus raar staan als ik er opeens bij ga staan, en dan gaan ze vast allemaal lullig doen enzo.

x