Word Art tekstopvullig

Ik heb een redelijk nieuwe word (microsoft word 2010) maar nu heb ik een probleempje… Ik wil namelijk een word art opvullen met een plaatje, dus dat je zegmaar als opvulling van de tekst een plaatje ziet.
Alleen kan ik niet vinden waar dat moet. Vroeger stond dat gewoon bij tekstkleur, dan kon je klikken op ‘meer opties’ ofzoiets en dan kon je je eigen afbeelding uploaden…
Maar volgens mij staat dat nu nergens meer:(

Weet iemand of je in word 2010 nog een afbeelding als tekstopvulling kunt invoegen?
Zo ja, hoe moet dat dan? xD
Thanks!

Pfoe dat weet ik niet, upje!

je maakt je word art

dan klik je hem aan en is ie geselecteerd.
Dan staat er boven een kopje opvulling van vorm klik je op en dan klik je op afbeelding

@SweetPrincess20 bedankt, alleen ik bedoel eigenlijk de opvulling van de tekst zelf… dus niet de achtergrond

weet iemand hoe je de tekst zelf opvult?

SweetPrincess20 heeft het wel gewoon goed, je moet gewoon op je wordart klikken, zodat er zo´n kader omheen zit. dan moet je in die bovenbalk opvulling van vorm doen, en dan staan er eerst wat kleuren, en daaronder staat een rijtje en daar staat ook afbeelding bij.

ja klopt kheb het zelfs nog uitgeprobeert en alleen de binnenkant werd opgevuld van de tekst.
Want je klikt ook op opvulling van de VORM dus dat is erin. Niet de achtergrond.

@naoommii ja, dan kun je wel een afbeelding invoegen… maar dat is niet wat ik bedoel.
ik bedoel een afbeelding die de tekst opvult zoals dit klik

@SweetPrincess20 dan ligt het denk ik aan mijn computer? want als ik bij word klik op ‘opvullen van vorm’ dan doet ie alleen de achtergrond en niet de letters zelf

en dit?

rechts klikken op je word art
word art opmaken
tab kleuren en lijnen
naast kleur staat opvuleffecten
afbeelding en dan 1 kiezen.

bij mij werkt het alle 2 alleen die ene is sneller.

en wat doet ie dan als je een enkele kleur neemt? ook de achtergrond?

nope, ik kan al niet op ‘word art opmaken’ klikken…
ik denk dat ik een andere versie van word het, bij mij staat er ‘vorm opmaken’ en dan kom ik weer bij hetzelfde als eerst uit… dus dan vult ie de achtergrond in…
ik denk dat het niet bij mijn versie van word kan:(
bedankt in ieder geval voor de hulp!

ooh ik zie nu dat ik 2007 heb.
Ik wist niet eens dat er al een nog nieuwere word is… voor zover ik wist had ik de nieuwste word :stuck_out_tongue:
sorry dat het niet werkt iig… misschien via de hulp functie ofzo? Je zo toch denken dat er niet zoveel anders is in de nieuwe versie.
Ik weet trouwens niet eens hoe ik mijn achtergrond kan inkleuren :stuck_out_tongue: wel vaag dat het bij jou automatisch is.

Upje. Ik kom hier ook niet uit…

heeii,
ik zat er ook mee te dubbe maar na zoeken en proberen is het me gelukt.
het kan niet via microsoft word maar via microsoft powerpoint (en dan kan je vanuit powerpoint kopieren en plakken naar word.)
er is niks moeilijks aan eigenlijk, je maakt word art aan en dan bij opvuling et voila er staat afbeelding bij en klaar. :slightly_smiling_face:
x

Ik weet dat hier al lang niet meer gereageerd is, maar ik wilde toch melden dat ik dit geprobeerd heb en dit gaat perfect. Bij word 2010 is dit dus blijkbaar echt niet mogelijk.