Word 2007

Hee!

Weten jullie een site waar je gratis word 2007 kunt downloaden? Als ik google dan kom ik op site’s waar je alleen proefversies of verkeerde versies kunt downloaden…

Alvast bedankt!

Liefs

Dat is illegaal.

daarom juist :wink:

no idea. up voor jou

Mijn vader heeft het erop laten zetten, en nu kan ik het wel zelf maar kost geld. Dus denk niet dat het nut heeft uit te leggen.

@Irene Dan mag je het hier niet zomaar vragen, want daar krijgt girlscene eventueel problemen mee =p

up, ik heb m ook nog nodig [a]

download dan OpenOffice. Dat is zo’n beetje hetzelfde en wel gewoon gratis te downloaden zonder illegaal te zijn.
Enige verschil is dat je bij het opslaan ff aan moet geven dat het als .doc opgeslagen moet worden en niet als .odt.

@ichdrasil:
en wat als je als .odt opslaat? hihi

Ben je niet toevallig student? Of ken je iemand die student is of lesgeeft op een basisschool? Dan kun je hem namelijk voor héél goedkoop kopen. Ik heb hem voor ¤10/¤15 gekocht, maar die prijzen wisselen heel erg.

Ik heb hem gewoon via Vuze gedownload.

dan kun je het bestand alleen in OpenOffice openen en niet in Word, die bijvoorbeeld op schoolcomputers ofzo staat.
.doc kun je in Word én OpenOffice openen en .odt alleen in OpenOffice…

je kunt hem wel downloaden met piratebay en bittorent maar dan moet je weten hoe dat werkt.

je moet de proefversie downloaden, en na die 60 dagen heb je een code nodig, die kan je op internet vinden en dan blijft hij gewoon

@undercontrol

ja ik had die code opgezocht, maar geen één accepteerde hij en intussen is word al van mn computer afgegooid… en nee, ben geen student jammer genoeg!

idd Piratebay of BitTorrent.

Wij hebben het zo gedaan dat je de ene computer met de ander verbind ofzo en dat je dan bestanden kan uitwisselen.
naja lang en vaag verhaal :’]

UNDERCONTROLE is right. Had ik ook gedaan. Je moet gewoon doorzoeken.

Geen idee.
Bij mij stond hij er al op, samen met 2010.
Waarom download je niet Word 2010 dan???
mja, upje voor jou!

jaaa dat kan ik!
maar op alle 3 computers staat geen word2007…

Ja die heb ik ook xD