Woordblunders

ik zeg ook altijd het zont ipv de zon schijnt, ik vind gewoon logisch zoals ik het zeg :’)

hahah :stuck_out_tongue: daar komt nog een echt woord uit ook :stuck_out_tongue:

ik was dit topic zelf al helemaal vergeten, maar hij stond toevallig bij mn favorieten en ik kon er weer een herrineren (twee zelfs)

ik was laatst beetje aangeschoten en ik wou tegen me vriendin zeggen dat het jammer was dat ze hier alleen wijn en bier hadden, komt eruit;
‘omijngod, zo gaar, ze hebben hier alleen maar wier en bijn :O’. juist, haha.

en mijn moeder laatst, hadden we het over zebrapaden en haaientanden op de weg enz, gingen we een zebrapad over; ‘kom, we steken wel over bij de zebratanden’ hahaha, echt logisch

nog meer mensen? :grinning:

Haha XD

Ik zeg altijd als ik wil vragen of iemand alleen thuis is : Zijn je ouders alleen thuis o.O :face_with_raised_eyebrow:
Echt heel vreemd…
Verder wissel ik ook vaak letters om zodat die woorden echt raar klinken…
Maar ja, ik ben niet de enige xD

X Samira

Ik zei vandaag Hygieenie,omdat ik snel aan het praten was.

Ik ben van mn stoel gevallen van het lachen!!

in tegenspoed en gewone spoed
watermacht in plaats van zeemacht
sjaaltrager ipv straaljager
etc. haha

hahaha een sjaaltrager :’)

Ik wilde iets zeggen als je wordt hard genakt/je wordt verneukt, en toen zei ik; je wordt hard geneukt xD

dan denk ik ergens aan en zeg ik het verkeerde

“zullen we naar rotterdam gaan? in rotterdam is het veel leuker om te gaan winkelen dan in rotterdam :grinning:
en dan denk ik na een halve minuut: wat heb ik zojuist gezegd xD?

Ik zeg álitjd mijn bloed lipt.
Omdat wanneer ik voel dat mijn lip bloedt denk ik van dat moet ik goed zeggen en dan zeg ik het weer fout xD

Ik ben daarom ook altijd bang dat ik zeg mn jeus neukt xD Is gelukkig nog nooit gebeurt xD

oh dat heb ik vaak xD

grasnaaier ipv grasmaaier
ik ben niet op tijd klaargekomen met dat proefwerk…
en nog meer maar kan even niet bedenken.

en ik zei een x over een jongen ‘zijn boek valt uit zijn tas’ want er zat een gat in. en mijn vriendinnen bléven maar zeggen dat ik zei ‘zijn kont valt uit zijn broek’ maar laatst gaf een van hen eindelijk toe dat ik dat niet zei xD

oh oja op omegle was echt dom…

iemand vroeg ‘who are you?’
zeg ik ‘fine’
en toen dacht ik, shit dat vraagt hij niet, dus ik zo
‘omg stupid me, i mean fine’

zeg ik het dus wéér fout :'D

Hahaha. mijn moeder zei een keer in een winkel in het buitenland tegen iemand; i have to go now, because my husband is waiting for me in heaven. ze bedoelde dus harbor (haven) hahaha, die man keek haar echt aan van, uhhh.

Ik werk bij super de boer en we moeten sinds kort de klanten vragen of ze Ice Age munten bij hun boodschappen willen.
Hoevaak ik dat woord al niet verkeerd uitgesproken heb
die A klant fout, of het aan elkaar uitgesproken zodat ze het niet verstonden etc.
vet eng

laatst, toen ik wat drank op had, liepen we op een fietspad.
en ik zo: OMG. PAS OP. DAAR FIETST EEN AUTO OP HET FIETSPAD.
GA ERGENS ANDERS FIETSEN, STOMME AUTO.

hahah :stuck_out_tongue:

Als achter ons fietst die erlangs wilt of als er een tegenligger fiets roep ik ook altijd “Jongens; er wilt een auto langs!”. Het gebeurt echt zoo vaak dat ik mezelf niet eens corrigeer xD

Toen ik klein was (hoorde ik later van mn oma) zat ik een keer een boekje te lezen van Jaques Vriens. Dus ik vroeg op een gegeven moment; ‘Oma, wat is een kapsoneswijf?’ (dat stond dus in dat boekje, best grof eigenlijk voor een kinderboek) maar ik sprak het uit als kapsonéswijf.
Wordt nog erg vaak herhaald :’) Maar ik vind het wel grappig.