Woordblunders

hee,
ik had nog even gekeken maar niet ene speciaal topic gevonden voor woordblunders. ik heb het namelijk best vaak, het zij nniet echte blunders maar gewoon dat je een woord verkeerd uitspreekt of weet ik veel xD
ik meost er aan denken omdat ik er net weer een had; scheeuwsnuiver, wat dus sneeuwschuiver moest voorstellen. post hier de jouwe! :slightly_smiling_face:

herrinering; bommel-ding (bom-melding)

Ik heb altijd dat als ik ergens aan denk en dan zeg ik iets wat over iets anders gaat dat ik dan datgene waar ik aan denk zeg zegmaar. Verwarde uitleg. Bijvoorbeeld, ik denk, ik heb zin in een ijsje. En dan wil ik vragen of de tv aan mag, maar dan zeg ik, mag de ijsje even aan.
Dat soort dingen. Heb ik echt vaak, minstens 2 keer per dag. Niet echt een woordblunder maar heeft er wel mee te maken ^^

dat onthoud ik niet
maar ik heb heel vaak dat ik eerst denk dat woord te gebruiken zeg maar
en dan 1 tel later een ander woord en dn komt er een heel raar woord uit of met een rare klank ofzo xD

verassing
moet natuurlijk met dubbel r, anders is het iets dat verast, dus as wordt…

Ik had een tijdje verband om mijn vinger heen , en telkens als ik het zeg maar aan iemand ging vertellen zei ik ; ik heb maandverband om mijn vinger _0-

hiphopinjesmoel
ik las;
hiphop
injes-moel

schooletui.
en dat ook met bommelding.
ik las: bommel-ding :’) maar 't is: bom-melding.

Ik had het een x met gym, ik wou ik wil niesen zeggen maar ik had in me hoofd in plaats van niesen jeuken toen kwam er uit: ik wil neuken.
en dat zei ik dus tegen me gymleraar, hij stond me aan te kijken van eeh okeei…

heb ik echt zo vaak:
zo als sonjasjuut (ipv sojascheut)
of wipflash (ipv wiplash)
en schuurspons en die dingen

haha, heb ik ook vaak XD een vriendin vertelde ’ ik heb gisteren mijn haar geknipt’ en ik was niet echt aan het opletten dus ik 'oh , welk haar ? ’ x_x

kuthoer.
spreek dat maar eens uit :’)

Ja! Dat heb ik ook. Dan wil eerst ‘zwart’ zeggen, maar later ‘grijs’, zeg ik :‘zwijrts’.

Ofzo.

Héhe, ik heb er zoooo veel
Ik viel net in slaap, maakt mn moeder me wakker, zei ik : ‘Ik was net aan het indompelen’ ipv indommelen xD
En op mn examen van fysica schreef ik ipv condensatie conventatie xD
en in de klas zei ik es ‘hoe humoreus’ ipv humoristisch xD
Ik heb er zooo veel, ga ze hier niet allemaal zetten … x]
xoxo

‘‘hij keekte’’

xD zo stom

[b]Mijn oma zei laatst Tommy Fishfinger inplaats van Tommy Hilfiger :stuck_out_tongue:
En ze zei Fruidkat inplaats van Kruidvat

en mijn nichtje zei Piklikpaaltje inplaats van Pikhouweeltje. :slightly_smiling_face:[/b]

het windt ipv het waait >.<

vlucht vrees ipv vruchtvlees :stuck_out_tongue:

Tegen m’n moeder in de auto ;
M’n jeus neukt O.o
*even stil*
Moeder ; Viespeuk!

Moest dus zijn ‘m’n neus jeukt’ X’D

hahahahaa echt grappig! ik heb dat zooooooo vaak, gekke woorden, gekke klanken, letters verwisselen of dat ik dingen verkeerd lees!! alleen even geen voorbeelden.

je hebt tegenwind en meewind…

Praten zonder echt op te letten wat je zegt.