Woops blunder, kunnen jullie me helpen?

Ik werd al een tijdje geleden ontgroent, (wat een stom woord eigenlijk maargoed), alleen die zoen was echt in een woord vreselijk!
Nu ben ik best wel onzeker of het aan mij lag of juist aan hem.

Een meisje die ook met hem had gezoend vroeg ik dus hoe het bij hun zat, maar zij vertelde ook dat het vies was.

Het probleem is dus dat ik nu niet meer op een jongen durf af te stappen, omdat gelijk de eerste zoen al vreselijk was…
Ik had hele hoge verwachtingen bij de eerste zoen, dus het was een grote teleurstelling.

Hebben jullie advies? Want ik durf nu gewoon echt niet zomaar op een jongen af te stappen, terwijl ik dat normaal wel durf.

Liefs

Niet bij iedereen is de eerste zoen geweldig. Wat maakt het uit? Miss zoent ‘n andere jongen beter :’)

Nou, volgens mij vindt niemand z’n eerste zoen fijn. Wanneer je op een jongen afstapt hoef je toch niet persé te zoenen? en anders, so what, Je kan niet alles in een keer goed doen toch?

bij mij was ik ook 3 jongens verder voordat de zoen eindelijk goed was:P! Dus ff zoeken;)

De eerste keer was bij mij ook niet geweldig, bij de meesten niet denk ik… Oefening baart kunst (A)
Elke jongen zoent ook weer anders, begin gewoon voorzichtig,
volg hem een beetje en dan kun je rustig wat dingen gaan proberen, komt wel goed!
Denk er vooral niet te veel bij na, gewoon doen, het gaat vanzelf (:

Die hele hoge verwachtingen had ik dus ook! en ik had toen echt zo iets van; Is dit het nou?
Maar iedereen zoent anders. so dont worry!

Als dat andere meisje het ook vies vond, ligt het waarschijnlijk eerder aan jou dan aan hem :slightly_smiling_face:
En mss moet je het gewoon nog wat gewoon worden? wat oefenen :slightly_smiling_face:

niet iedereen is hetzelfde!

Bedoel je het niet andersom ? :’)

Ik vond mijn eerste zoen wel fijn :grinning:
en @ hierboven: Ja, ik dacht ook al dat ze het volgensmij andersom bedoelde :stuck_out_tongue:

En nog even voor de TS: Het kan inderdaad ook wel aan hem liggen. En maak je geen zorgen, oefening baart ook kunst dus :slightly_smiling_face: het komt wel goed joh.

Jaa ik dacht ook dat je andersom bedoelde? Want omdat dat meisje dat ook vertelde.

Oke mensen ik ga even oefenen haha met andere jongens (grapje), nee ik ben niet echt zo’n persoon die zomaar met iemand zoent. Maar als ik een leuke jongen tegen kom, dan weet ik dus dat ik niet weer moet afhaken, maar gewoon doorzet!

thanks girls.

van mijn eerste zoen ben ik nou ook niet bepaald veel zekerder geworden…
het was nat, bah hoe voorkom je dat?, en ik had geen idee of ik het wel goed deed. En nu is het nog steeds elke keer als het op een avond iets te close wordt het een jongen, dat ik gewoon een beetje báng ben dat ie me zoent, haha;P terwijl natuurlijk niet elke zoen slecht is, en ik mezelf ook de tijd moet gunnen om het te ‘leren’ vind ik…

Mijn eerste zoen was geweldig.

Oefening baart kunst :smirk:

niet dat je nu iedereen op zn bek moet pakken om het maar grof te zeggen, maar het is je eerste zoen zelfde als eerste keer fietsen je moet het leren het komt echt wel goed damn ik moet leestekens gaan gebruiken.

Ik had precies hetzelfde, mijn eerste zoende zooo vies. En toen vroeg hij daarna ook nog: “Volgens mij deed ik 't niet zo goed he?” En later die avond kwam ik een vet leuke jongen tegen, lekker mee gepraat en gedanst, maar ik durfde hem niet te zoenen vanwege die eerste kus xD (o nu klinkt het net of ik nu wel 10 jongens op hun bek pak op een avond, is niet zo hoor)