woondetective

Heey!

Ik ga volgend jaar studeren in Amsterdam , en vanwege de afstand is het best wel noodzakelijk dat ik op kamers ga.
Nu had ik dus een site gevonden , woondetective.
en daar staan kamers op van soms wel 45m2 , voor maar 400 euro .
*voor de mensen die hier geen ervaring mee hebben , dit is heeel goedkoop! vooral voor amsterdam*

Nu was mijn vraag , heeft iemand via deze site weleens een kamer gevonden?
en is het dus betrouwbaar?

Of weet iemand een andere plaats waar ik kan kijken ?
Ik ga pas in september studeren , maar ik wil graag op tijd beginnen met rondkijken enzo. :slightly_smiling_face:

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen !
x

Hmm, ik heb geen idee! Maar up voor jou! :slightly_smiling_face:

Misschien heel dom maar ik dacht dat het een opleiding was daarom kwam ik hier even looken hahaha. Maar ik ben pas 15 dus heb geen ervaring met zo’n site. Zie dit onzinberichtje maar als een upjee.

Even bij google kijken, daar staan vast wel revieuws ?

ik ken de site niet maar ik heb mijn kamer gevonden op
www.kamernet.nl
Zal bij die site wel ff kijken wat er allemaal bij in de prijs zit. anders is het wel lekker goedkoop.

heb nu een kamer net iets buiten Utrecht van 20m2 voor 345 met alles erin dus
internet, gas, water, licht en alles…
bij kamernet zit dat water gas licht altijd bij in de prijs die ze geven.
Je moet wel ff op letten dat je je bij de kamer wel kan inschrijven in de gemeente anders krijg je geen uitwonende studiefinanciering.

ja van dat inschrijven bij de gemeente wist ik al :slightly_smiling_face:
en op kamernet ben ik al ingeschreven , kan alleen nog geen adv . neerzetten , omdat ik nog niet betaald heb . maar dat doe ik nog wel
dankjewel iig!

Eigenlijk… Ben je al best laat met kamers zoeken, voor Amsterdam dan xD;

ligt eraan, als je hoopt op een kamer via een organisatie ben je altijd te
laat want daar zijn enorme wachtlijsten voor en je kan je pas inschrijven
als je bij een uni ingeschreven staat meestal.

Zelf zoeken kan ook prima hoor, en dan ben je wel optijd.
Dus speur internet af, of hang in amsterdam centrum kaartjes op
bij de albertheijn enzo dat je een kamer zoekt. Verder werkt via
via meestal het beste, dus vraag aan mensen in amsterdam
of ze iemand weten die een kamer/appartementje/zolder/souterrain over heeft
waar je in zou kunnen wonen…

Het beste is eens gaan kijken naar de kamers, wie weet is er wel een reden waarom die grote kamers voor zo weinig geld worden aangeboden (bv. lek of zo).

Ik zou in Amstelveen zoeken. Uilenstede heeft veel redelijk grote kamers met eigen badkamer voor niet zo veel…
(Het is een kwartier met de tram naar het leidseplein dus helemaal niet ver)

Het ligt er aan. Ik ken mensen die 2 jaar zochten maar ook mensen die na 1x hospiteren een kamer hadden

Ik heb geen idee, dus upje voor jou!

Hoi hoi!

Ik studeer aan de uva en was vorig jaar op zoek naar een leuk appartementje samen met mijn vriend. Omdat mijn vriend ook nog studeert, waren we op zoek naar een goedkoop appartement. Wij hebben ons bij alle mogelijke sites aangemeld en ik heb uiteindelijk een leuk appartement bij Westerpark via www.woondetective.nl gevonden. Mijn ervaring met woondetective was super! In vergelijking met andere sites is het een van de goedkopere en wij hadden er al snel een leuk appartementje gevonden. Wij wonen er nog steeds met plezier. Woondetective is nog wel erg nieuw maar zeker betrouwbaar!

Succes met een woning zoeken!