Woolrich kids maat

Hey,
ik heb al voor een tijdje een woolrich jas op mn wishlist staan.
Nu zit ik hier en daar te kijken en ook bij de kinderjassen van woolrich omdat hun grootste kindermaat 14jr is en ikzelf 13 ben.
Ik heb al gekeken bij hun sizeguide maar echt duidelijk is 'ie niet, want er staat alleen een lengte bij. Zelf heb ik meestal 36/S en ben 164/165.
Heeft iemand ervaring met de kids jassen van woolrich? en zou die dan bij mij passen?
Bedankt alvast!

note: Aub geen rot comments plaatsen over het aanschaffen van echt bont etc.

Vriendin van mij heeft maat 12 van woolrich en is ongeveer 1.65. Heeft xs/s oid.
Hun grootste kindermaat is trouwens toch 16? Geen idee.

Heb je niemand in de buurt die zo’n jas heeft?

Nope, helaas niet. Mijn broer heeft wel een jas van canada goose maar is gwn volwassen maat en ander model.
Idd, ik dacht ook dat de maten tot 16 gingen maar op hun site zie ik alleen 14 staan.

Ik denk opzich wel dat je maat 14 past. Zijn er geen winkels waar je de jas zelf kan passen?

Ik weet niet zo goed waar ik dan zou moeten kijken haha, ken alleen winkels die volwassen maten verkopen. Ken jij toevallig wat winkels die die kindermaten verkopen? Zelf woon ik in Noord-Brabant dus winkels in het Noorden zouden niet zo handig zijn voor mij :wink:

Ik zou het niet weten, dus beschouw dit maar als een upje hahaha

Ik heb een kinder maat 10 en hij past perfect. Eerst had ik maat 12 besteld maar die was te groot voor mij. Ik ben 1,60 en qua kleding pas ik xs/s. Ik heb wel een jongens model besteld omdat ik die mooier vond maar ik denk dat jongens en meisjes model qua maten gewoon het zelfde zitten. de kindermaten vallen trouwens echt groot. Kijk op woolrich.it en meld je ook gelijk aan voor de nieuwsletter daarmee krijg je 10% korting xx

Ik heb kindermaat 14 heb normaal maat 36 en ben 1.70m en hij past gewoon goed.

Ik heb geen idee waar je zulke jassen kan kopen haha, volgensmij wel in amsterdam bij tip de bruijn(bruin??) maar dat is ook wel ver haha

Bedankt iedereen!!
Weet iemand dan nog waar ze kinderjassen van woolrich verkopen?

Als ik naar woolrich.it ga word ik gelijk doorgestuurd naar eu website en wanneer ik me aanmeld voor de nieuwsbrief krijg ik helaas geen 10% kortingscode gestuurd. Is dat echt een unieke code of is die code voor iedereen hetzelfde? Zo ja, zou je die ff kunnen plaatsen haha!

up up up!

ik heb mijne bij t schooltje in amsterdam gekocht

Helaas gaan wij niet zo vaak naar Amsterdam, maar toch bedankt!
Ik heb nog ff een vraag, hoe valt het bont bij die kinderjassen? Is t even dik als bij de jassen voor volwassenen?
want ik twijfel nog tussen artic parka df of luxury

Upje voor mn vraag :slightly_smiling_face:

Ik heb 2 woolrich jassen, de volwassen en de kindermaat
Maar wat me opvalt is dat bij kindermaat het wel strak om je borsten zit, daardoor pas ik hem eigenlijk niet.
Verder zit ie redelijk hetzelfde als de volwassenen

Bedankt voor het melden!
Zelf heb ik geen mega grote boobies haha maar gewoon een B-cup, zou ik die dan nog passen?
En hoe valt die om de schouders en heupen?

up!

Ik ben 1,60 maar heb best wel boobies zou ik dan ook een kindermaat 12 passen?