Woolrich jas

Ik vraag me af of iemand er verstand van heeft en weet of deze Woolrich jas echt of nep is. Alvast bedankt.

Ziet er wel echt uit hoor. Binnenkant is wel heel erg glimmend, maar dat kan ook aan de foto liggen. Jammer dat de foto niet met het lipje uit is gemaakt (die bij de keel zit) Zou dus kunnen dat die er niet zit en dus nep is, maar kan ook zijn dat de eigenaar 'm gewoon vast heeft zitten.

koop hem gewoon niet. er zijn genoeg alternatieven die ook nog goedkoper en mooier zijn, en even warm.

Vraag om een close-up foto van het kaartje ofzo?
Verder heb ik echt géén idee hoe je zo’n jas herkent dus als het nergens op slaat negeer mijn advies dan maar :’)

Super bedankt! Ik ga wel eerst in het echt kijken. Waar herken je een neppe woolrich aan?

Tja ik vind deze gewoon mooi.

Wat is dat toch met die woolrich jassen? Waarom zijn die dingen zo duur? Ik vind ze er heel normaal uit zien eigenlijk…

Ik citeer:

Ik heb er vorig jaar een gehaald. Ik kan je aanraden naar de pc te gaan daar komen vaak nieuwe ladingen binnen. Ik adviseer je naar de knopen te kijken deze zijn bij een echte woolrich beige en niet zwart. Laat je niet voor de gek houden want een neppe jas is niet zo warm als de echte…Liever 700 euro uitgeven aan kwaliteit dan 300euro en een koude winter doorbrengen… ps. op youtube, staat een filmpje waar ze je alle details van een echte woolrich laten zien! Succes madame!’

'Die knopen van de jas; de echte zijn ze beige en aan de zijkanten bruin. Neppe jassen zijn ook niet zo vol en dik. De echte is de stof niet glimmend, zowel binnen als buitenkant, neppe wel’

Alles wat je doet koop niet op woolrichjas.com, nu ik het google zie ik daar zulke slechte reacties over. http://www.klacht.nl/woolrichjas-com/#

Misschien helpt dit je wat?

Is moncler hetzelfde omdat ik het steeds tegenkom? Zoja, dan heb je misschien hier wat aan:

weet iemand of deze site betrouwbaar is?

http://www.woolrichouterwear.co.uk/

up

Dat kan je vragen in dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-grote-is-deze-site-betrouwbaar-topic-146014.0.html

Iemand die winkels weet waar ze Woolrich jassen verkopen?

Dat over de knopen is niet waar. Ik heb een vrouwelijk model en mijn knopen zijn zwart en gewoon in de PC gekocht! Waar je op moet letten is of ‘woolrich’ in de knopen is gedrukt, in de jas zelf, en ook op het labeltje aan de rits…

Hij ziet er trouwens gewoon echt uit! Woont degene dichtbij? Anders kan je ook langsgaan… En anders nog ff vragen om meer closeup foto’s.

Up

bijenkorf.nl

Mijn jas was 30 euro en ik heb geen koude winter gehad hoor :"D, een jongen in mn klas heeft zo’n jas maar eerlijk gezegd geen idee of die echt of niet is :"D

Waarom zou je het risico willen lopen en het particulier kopen terwijl je het net zo goed via www.woolrich-jassen.nl kan bestellen. dan weet je zeker dat het goed zit. ze hebben helaas geen outlet maar wel een totaal overzicht van alle woolrich jassen en kleding van vimodos en nelly.com. Zou hier ff kijken als ik jou was :slightly_smiling_face:!!

Oud topic, slotje.