Wonen je liever in een dorp of in een stad?

In een groot dorp of in een kleine stad, ik houd niet van dat hele massale van een grote stad, maar ik vind het wel fijn dat er een gewoon normale voorzieningen in de buurt zijn.

In een wat groter dorp waarin genoeg voorzieningen zijn.

Stad, definitely.

Ligt het nou aan mij of klopt de titel niet helemaal?

In een stad.

Mag ik vragen in welk dorp je woont? En studeer jij trouwens niet in Eindhoven?
wat een vragen, sorry

In een groot dorp, of iig een dorp waar wel paar winkels zijn.
Ik woon al mijn hele leven in een suuuuper klein dorp, we hebben sinds 2 jaar geleden een bakker en dat is alles. Geen supermarkt, geen pinautomaat, gewoon helemaal niets…
Als klein kindje vond ik het wel geweldig want in het deel waar wij eerst woonden kon je gerust een hele middag op straat stoepkrijten zonder dat er een auto kwam haha. 6 jaar geleden zijn we naar een huis 500/600 meter verderop verhuisd en hier komen wel auto’s langs.

Later als ik kindjes heb ga ik sws in een dorp wonen, maar wel vlak bij een stad. Ik ga het mijn eigen kinderen niet aan doen om 10 km te moeten fietsen voor ze op school zijn of bij vriendinnen

haha ik denk dat ik weet waar jij woont :cold_sweat:

Stad! Ben al zo verpest dat ik de supermarkt en het winkelcentrum 3 minuten lopen verderop algauw te ver vind. :cold_sweat:

Een stad.

In de stad, ga later ook zeker verhuizen naar een stad!

Stad of een groot dorp.

Heuj dat is vlak bij mij :stuck_out_tongue:
Moest altijd in Ulvenhout zijn voor mijn rijlessen

Een stad sowieso, gewoon lekker dichtbij alles en veel te doen. Ik woon nu op kamers in een stad, maar kom uit een dorp en dat vond ik altijd zo irritant, altijd eerst een pokke-eind fietsen of met het ov voordat je ergens was.
Maar ik hou ook wel van natuur.

Stad. Ik woon zelf in een hele fijne stad vind ik. Niet te groot zoals Amsterdam ofzo, maar zeker ook niet een ministadje.

Wonen je?
Woon je*
Wonen jullie*

Maar ik woon liever in een dorp.
Ik vind het fijn dat je mensen snel leert kennen enzo, ik kan niet goed tegen onbekende mensen.
Plus dat ik heel snel verdwaal, dus ik moet een bekende, kleine omgeving hebben. (: