Wonen je liever in een dorp of in een stad?

Hooi,

Ik doe een klein onderzoek voor school en wil graag jullie mening weten :slightly_smiling_face:

Alvast bedankt:D!

Dorp maar dan een groot dorp :'D
Geen dorp waar in de eerste 20 km nog geen supermarkt te vinden is.

In een stad. Zeker weten.

Stad, het liefst midden in. Op m’n 9e ben ik vanuit midden Rotterdam naar een ieniemienie dorpje verhuist en ik heb nog steeds dat ik elke keer als ik terug ben in Rotterdam dat ik me daar veel meer thuis voel dan hier. Ik haat het hier, al m’n vrienden wonen minstens 7,5 km hier vandaan en er is geen ene hol te doen.

In een stad!

Sowieso in een stad.

Stad. Wat moet ik in een dorp XD!

Stad :slightly_smiling_face:

Opgroeien in een dorp… ik denk dat er wel echt verschillen zijn met in de stad opgroeien.

Maar ik wil wel naar de stad als ik ga samen wonen :slightly_smiling_face:

Dit dus, ik ben ook verhuisd vanuit Rotterdam naar een ieniemienie dorpje, toen ik 13 was. Ik heb echt zo’n gevoel van thuis komen als ik weer naar Rotterdam ga.

Sowieso in een stad.

Dorp! (:

Stad, ik ben toen ik 8 was van Utrecht naar een dorp in Limburg verhuist. Totaal anders en niks voor mij :stuck_out_tongue:

Een kleine stad. Maar wel in een rustige buurt.

Stad, maar grote dorpen zijn ook wel oké.

Dorp, ik hou niet zo van die drukte. Maar niet dat alles zo ver weg ligt. Dat er wel wat te doen is :'D

Stad.

Stad

In de stad… maar later misschien liever in een dorp dichtbij een stad. Ik was laatst een week op vakantie op het platteland… zonder telefoon en dat soort dingen en dat was zo fijn :slightly_smiling_face: