Wonen in het buitenland

Ik loop zelf al mijn hele leven rond met het idee, ik wil niet mijn hele leven in Nederland wonen. Het liefst zou ik bijvoorbeeld 2 jaar hier wonen, daar weer een paar jaar daar enz.

Zijn er meer mensen die graag ooit willen emigreren? Of die misschien al in het buitenland wonen? Waar willen jullie heen en waarom?

Ik ga 9-18 maanden in Amerika wonen, Californie! Toen ik jonger was heb ik er gewoond, dus ik mis het land zelf, maar ook omdat ik er een hele toffe ‘tussenjaar school’ heb gevonden, dus daarom ga ik erheen. :slightly_smiling_face:

Ik zou later wel graag in Amerika willen wonen. Maar ik weet nu al wel dat het mij toch niet gaat lukken. :’)

Waarom zou het niet lukken?

hier kan je denk ik wel wat meer vinden :slightly_smiling_face:
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/meiden-die-voor-vast-het-buitenland-wonen-300858.0.html

Is al een topic voor inderdaad. Ik woon zelf in het buitenland ook.

Omdat je perse een green card nodig hebt om daar te wonen, en daar kom je niet zo snel aan, of je moet meedoen aan de green card loterij en winnen als je geluk hebt, óf je moet trouwen met iemand uit Amerika en op die manier een green card aanvragen. Maar dan moet je denk ik wel een paar jaar bewijzen dat je echt getrouwd bent en niet voor een green card.

Mag inderdaad hier.