Wonen in Amerika

Heyo ladies!

Ik ben sinds kort (5 weken geleden) verhuisd naar Amerika om als Au-Pair aan de slag te gaan. Heb het enorm naar mijn zin en werk met special needs kinderen. Ik kan hier contact leggen met mensen in de buurt, maar er zijn eigenlijk maar weinig Nederlandse meiden. Woont er iemand anders in Amerika of heb je tips nodig? Vragen mag altijd.

Kon geen ander topic hier over vinden, dus hoop dat dit goed is :wink:.

Heb het algemene Amerika topic wel gezien. Maar dit leek me een handiger topic over wonen specifiek. Het andere topic is natuurlijk ook mega handig, maar meer algemeen. Is dat okay?

Ik denk dat je op fb een grotere kans hebt om mensen te vinden bijvoorbeeld hier https://www.facebook.com/groups/301522989904688/ persoonlijk vond ik het juist leuk dat ik haast niet met Nederlandse au pairs omging en juist allemaal vriendinnen had uit andere landen.

De link werkt niet… Ik heb naar facebook groepen gezocht maar kon naast de groepen waar ik al in zit niks vinden. Ik vind mijn internationale vriendinnen ook ontzettend leuk, maar dat neemt niet weg dat ik het vooral leuk zou vinden om ook wat Dutchies te zien haha. Vandaar. Maar thanks :slightly_smiling_face:

Ik zelf woon ook in Amerika iets meer als een jaar. Ik zit bij een paar groepen op facebook en er zijn veel Nederlanders die hier in Amerika wonen zo heb ik al een paar gevonden die maar 1u van mij vandaan wonen! Maar meesten zijn toch wel een stuk ouder als mij rond de 40/50 en wonen hier al veel langer.

Ja snap ik! Ik denk trouwens dat dit wel gewoon in het Au pair topic mag!