Wondjes na waxen

Hey meiden!

Vorige week vrijdag heb ik dus voor het eerst mijn armen gewaxt omdat ik vrij veel haar erop heb zitten.
Hoe dan ook, nou was ik dus een plekje vergeten en was ik zondag dus eenbeetje dom bezig.
Ik heb toen mijn rechterarm weer even helemaal opnieuw gewaxt omdat ik alweer wat haar zag, wat behoorlijk dom was. Toen heb ik het erna goed gewreven met een doekje dat ik bij de waxstrips erbij heb gekregen. En nou was dit denk ik wat fout is gegaan, ik heb daarna nog eenbeetje flink zitten scrubben om de overgebleven wax die nog vastzat aan me arm weg te krijgen. Na een tijd was mijn arm erg gevoelig geworden. Na 2 dagen is de huid erg rimpelig geworden en ook erg ruw. Er zitten ook erg veel sneetjes hele kleine die ontzettend branden. Is er misschien iets waarmee ik dit kan behandelen? En wat is nou precies de reden? Is het omdat ik twee keer op dezelfde plek heb gewaxt of omdat ik het erna heb zitten scrubben of kan dit ook ontstaan als je het stripje de verkeerde kant op wegtrekt? Ik wil namelijk ook weten wat ik nou fout deed zodat ik dat niet meer herhaal :slightly_smiling_face:

Uhm ja, dat was niet zo slim nee. Je hebt je huid hiermee behoorlijk beschadigd met het 2x achter elkaar waxen en vervolgens ook nog scrubben. Voorlopig even met rust laten. Ter verlichting kun je er aloe vera gel op smeren.

probeer het met lefery te smeren