Wondjes bij schaamhaar scheren, alles al geprobeerd!

hallo hallo
ik scheer sinds 3 maanden m’n schaamhaar kaal omdat m’n vriend en ik verder wilden enso maar elke keer als ik scheer krijg ik van die rode wondjes/bultjes die 20 minuten na het scheren nog bloeden en dat doet echt pijn!!!

geen zoekfunctie zeggen want ik heb dat allemaal al gelezen en ik heb alle tips geprobeerd maar het lukt niet!! dit doe ik/heb ik al gedaan:

*scheerschuim gebruiken, ik ben er niet allergisch voor want op de rest van m’n lichaam is het gewoon goed
*ik scheer met de haarrichting mee, nooit er tegenin
*ik heb harsen geprobeerd maar het doet heel veel zeer en verwijdert niet alle haren
*ik heb ontharingscreme geprobeerd maar daar kreeg ik echt abnormaal veel uitslag van
*ik heb epileren geprobeerd maar de pijn was te erg en soms ging het dus ook weer bloeden
*ik heb het erna ingesmeerd met talkpoeder, vaseline, dermalex, babyzalf, VANALLES

en nog steeds heb ik die bloedende bultjes, ik ben het zo zat, wie heeft er tips voor mij? :anguished:? je ziet het dagen daarna nog, van die kleine wondjes weet je wel, maar bij mij over m’n hele vagina… echt lelijk ook :frowning_face:

dank je wel :couplekiss_man_woman:

sorry heb geen tips hoop dat iemand tips heeft want ik kan ze zelf ook wel gebruiken

Scheer het niet kaal, maar hou het gewoon bij?

Ontharingscreme daar wordt bij mij ook een ramp, veel te agressief.

Maarja, gebruik je goede scheerschuim/gel die bedoeld is voor gevoelige delen en een scherp mesje?

ontharingscreme had ik ook gebruikt alleen ik wilde het alleen bij werken en toen was er opeens veel te veel weg en bleven er nog een paar haartjes over

[quote author=Anonymous link=topic=153630.msg[quote author=BratPack link=topic=153630.msg[quote author=BratPack link=topic=153630.msg5381525#msg5381525 date=1273771064]#msg[quote author=BratPack link=topic=153630.msg5381525#msg5381525 date=1273771064] date=1273771064]#msg[quote author=BratPack link=topic=153630.msg[quote author=BratPack link=topic=153630.msg5381525#msg5381525 date=1273771064]#msg

ik denk dat het voor m’n vriend fijner is om het kaal te scheren, vooral als hij me beft… hij scheert zich ook. het lijkt me dat hij haar daar ook niet fijn vindt.

[quote author=Anonymous link=topic=153630.msg[quote author=BratPack link=topic=153630.msg[quote author=BratPack link=topic=153630.msg5381525#msg5381525 date=1273771064]#msg[quote author=BratPack link=topic=153630.msg5381525#msg5381525 date=1273771064] date=1273771064]#msg[quote author=BratPack link=topic=153630.msg[quote author=BratPack link=topic=153630.msg5381525#msg5381525 date=1273771064]#msg

ja dat doe ik… :frowning_face:

Heb je sudocreme na het scheren gebruikt? Ik krijg na het scheren altijd rode bultjes en daardoor gaat het wel weg.

ik heb tzelfde probleem alleen bloeden ze bij mij gelukkig niet. het worden alleen langzaamaan een soort puistjes… misschien ligt het bloeden aan een te scherp scheermesje? maar aangezien je met de haargroeirichting mee scheert lijkt me dat niet. nja upje voor jou want ik wee thet ook niet!

nee, we hebben het wel in huis zie ik dus ik ga het er nu ff op smeren… het bloedt nog steeds :frowning_face: dank je wel!!! hoop dat het werkt

hoezo laat je die wondjes niet genezen en dat je het ‘bij houdt’ ?
zoals iemand hierboven al zij.
x

Sundaymorning__: nee, we hebben het wel in huis zie ik dus ik ga het er nu ff op smeren… het bloedt nog steeds :frowning_face: dank je wel!!! hoop dat het werkt

Sundaymorning__: nee, we hebben het wel in huis zie ik dus ik ga het er nu ff op smeren… het bloedt nog steeds :frowning_face: dank je wel!!! hoop dat het werkt

ik denk dat het voor m’n vriend fijner is om het kaal te scheren, vooral als hij me beft… hij scheert zich ook. het lijkt me dat hij haar daar ook niet fijn vindt.

Heb je al geprobeerd er met hem over te praten?
Mij lijkt dat allemaal wondjes ook niet bijster aantrekkelijk zijn.

ehm nee… maar mijn vriend is echt een schat. hij zal dan wel zeggen: nee hoor het maakt mij niet uit, wat voor jou het makkelijkst is. en dan denkt hij vast: oei het ziet er wel lelijk uit met al die bultjes…

hij vindt het vast en zeker lelijk :frowning_face:

je kunt die wondjes niet echt vermijden,
je kunt wel bijv dat je even 3 dagen je niet scheert, en dan groeit je schaamhaar en als je het dan na 3 dagen weer scheert is t al veel minder!

ik scheer het ook niet elke dag. ik scheer het alleen als m’n vriend komt en dat is 1x in de week :wink:

ik scheer het ook niet elke dag. ik scheer het alleen als m’n vriend komt en dat is 1x in de week :wink:

nog iemand tips? :blush: