wondje laten verdwijnen in 1 dag?

ik heb een wondje op m’n gezicht, hij is best klein maar ik wil hem graag weghebben voor maandag. wat moet ik doen?

Het overlaten aan de natuur

duurt te lang

hahaha omg xD
er niet aan zitten iig, dat helpt al een hoop
maar dan is ie nog niet in een dag weg denk ik

Er is zalf daarvoor, ik weet alleen niet hoe die heet en hoe snel het werkt. En anders heb je pech

Dansen.

calendulan opsmeren :slightly_smiling_face:.

yeah right x]

ik denk niet dat het zo snel zal weggaan,
maar iniedergeval niet aanzitten,
en calendulan kan wel helpen, ik weet alleen niet wat voor wondje het is.

Hoezo wil je hem per se voor maandag weg hebben?

dan ga ik op de foto (:

calendulan zou het genezingsproces versnellen, maar het goed droog houden en niet aan het korstje zitten helpt ook. Als ik jou was zou ik er nu zalf op smeren en vannacht helemaal schoon laten. En morgen lichtjes met make up proberen te camoufleren.

Dan heb je altijd nog zoiets als photoshop.

Bedoel je bio oil ?

Bedoel je bio oil ?

't Beste is om het gewoon aan de natuur over te laten. Als het heel klein is kun je er desnoods voor de foto wel even een laagje foundation over doen. Dat is misschien niet zo goed voor het wondje, maar dan zie je het in ieder geval niet op de foto.

Heb ik ook op het moment, erg vevelend. En echt me eigen schuld want ik kon er weer niet vanaf blijven, ik ga afkicken haha.

Maargoed wat bij mij helpt is gewoon een paar keer per dag wat dagcreme/zalf erop smeren en goed laten intrekken (heb ik vandaag geprobeerd, vanochtend was het nog helemaal paars en rood en nu zit er al een huidskleurig korstje op). Ook heb ik wel eens gelezen dat speeksel (ja klinkt raar) helpt. Heb het zelf ook geprobeerd en het duurt niet lang voordat het korstje weg is maar of het echt helpt versnellen, ik weet het niet. Hoe lelijk het ook is, doe even geen make up op! Als je op de foto gaat en het is er nogsteeds kan je natuurlijk wat wegwerkspul op je wondje doen.

vaseline erop smeren.