Wonderwoman

Ik vind het geen leuke winkel, ik vind het of ordi of kinderachtig. En basics kan ik ook bij de h&m halen (:

Eerst kocht ik er nog wel is wat. Maar nu niet meer, veel te veel van die glitter en glim kleding ( bij de coolcat dan, of is wonderwoman hetzelfde) en het is best wel ordinair inderdaad.

Op de een of andere manier krijg ik er spijt van als ik daar iets koop en doe ik t toch nooit aan!

ik kom er eigenlijk nooit, maar ik liep er een keer langs en toen zag ik echt een heel leuk shirt in de etalage hangen, die heb ik toen ook gekocht en ik krijg er heel veel goede reacties op. ;p
ik zal wel een keer een foto plaatsen. (:

dat was trouwens bij de coolcat.

Ik kom daar redelijk vaak,
maar de laatste tijd kan ik er niet echt meer iets leuks vinden.
Het laatste jaar heb ik er dingen gekocht die ik 1 keer aan had en daarna niet meer leuk vond.
Maar ik moet ook zeggen dat ze de laatste wel heel erg duur worden :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Mee eens.
Ik vind dat ze wel leuke dingen hebben. Maar zoals al gezegt is, zijn veel dingen ook wel ordinair…

Helllllllll noooooooooo :relieved:

THIS.

in groep 8 vond ik coolcat/wonderwoman heel stoer :grinning_face_with_smiling_eyes:
nu kom ik er bijna nooit meer, want het begint steeds ordinairder te worden en ik vind de kleding niet prettig zitten

Indeed. Je moet vaak ook goed zoeken als je iets leuks wilt vinden. Ik koop er bijna nooit wat, tho.

Inderdaad, ik heb nu wel een hele leuke leren jas er vandaan. hihi.
Normaal alleen een keer voor een feestje, als het iets heftiger mag. Maar zeker niet voor normaal. Behalve de accessoires, die zijn soms wel leuk. Ik ben bijna 14 trouwens.

héeeeeeeeeeeeeel soms hebben ze iets leuks
ik heb daar bijv. een súperleuk taillerokje gekocht <3
en een heel cute jurkje.
maar dat was het dan ook echt :’)

Soms hebben ze wel leuke dingen. Alleen vaak worden items verpesten door stomme teksten erop of doordat ze net weer te ordinair zijn gemaakt.

Vroeger kwam ik er wel es, nu nooit meer

beetje een but winkel als je het mij vraagt.

Ik kom er regelmatig eens; als je goed zoekt [en goed weet te combineren] hebben ze best leuke dingen. Helaas heb ik geen maatje 34 en zitten de meeste dingen mij daarom iets minder charmant [want veel dingen zijn strak en/of kort], maar ze hebben gerust leuke dingen. [En dan heb ik het niet over de fluorescerende kleding of met rare teksten of veel te korte/blote rokjes en jurkjes, maar ook gewoon andere dingen. :slightly_smiling_face:]

wat voor taillerok?

Ik koop er eigenlijk nooit wat, ontzettend ordi.