Wonderwoman

Heay iedereen!

Vinden jullie de Wonderwoman (haha ik noem het liever zo dan “coolcat” :grinning_face_with_smiling_eyes: ) ook zo leuk?

Willen jullie jullie aankopen laten zien?

x

Dat vind ik echt de meest vreselijke winkel ooit.

heeeeeeeeeeeeel soms hebben ze wel wat, (ik wil niemand nu aanvallen ofzo) maar ik vind de meeste dingen een beetje ordi?

meningen verschillen.

koop er nooit iets, ik vind het eigenlijk altijd best ordi. :blush:

ik haalde daar eerst altijd shirtjes en vestjes of jurkjes voor uitgaan. nu doe ik dat niet meer want ik zit in het onderwijs en het kwam te vaak voor dat leerlingen in dezelfde kleding als ik op school kwamen. dus kom er af en toe nog voor alleen jurkjes :slightly_smiling_face: maar toen ik op de middelbare zat vond ik het wel leuk. ligt eraan hoe je het combineert. want er zijn ook weleens dingen dat ik denk. je kan net zo goed niks aan hebben je ziet het vershil toch niet. omdat het zo bloot of kort was…

Als je goed zoekt zit er wel wat leuks bij.

Er zitten heel vaak leuke dingen bij. Je moet alleen oppassen dat sommige dingen ordinair kunnen staan. Maar de meeste dingen zijn wel leuk

Heeeeel soms koop ik er wat. Maar ze gebruiken van die lelijke stofjes en achterlijke teksten.

Soms hebben ze er wel leuke dingen tussenzitten! Er is een hoop ordinair ja, maar ze hebben soms wel leuke basics

njaa wonder woman ging meestal wel omdat het wat neutraler was … werd ook wel wat ordinairder op een gegeve moment…coolcat vind ik al helemaal niks … nu vind ik de meeste dinge egt over the top- daar . maar bij beiden ben k al heel wat jaartje niet meer geweest , cc al helemaal niet

ik vind het allemaal nogal felle ordinaire kleding met fluoriserende teksten ofzo (en de muziek staat altijd net iets te hard)…
als je goed zoekt zul je vast wel iets leuks vinden maar ik kom er nooit want als ik de etalages inkijk vind ik het al meteen niks meer

Als je goed zoekt kan je soms wel leuke dingen vinden hoor!

ik koop er eigenlijk alleen soms spulletjes als ik uit ga, ofzo… maar soms moet je idd goed zoeken om wat leuks te vinden. En soms is er ook helemaal niks…

Er zit er geen 1 bij ons in de buurt, maar ik ben er wel een paar keer binnen geweest en er zitten wel leuke dingen tussen, alleen er zijn ook dingen die veel te glitterig zijn, en met vage teksten erop.

Ik zal even zoeken of ik foto’s heb…
uhmm dit truitje, gewoon basic dus

http://i41.tinypic.com/2gw89eg.jpg

en dit jurkje + hoedje had ik gekocht voor carnaval

http://i42.tinypic.com/2i7pb2f.jpg

verder heb ik niet echt veel geloof ik. In ieder geval geen foto’s ervan :’)

Ik had er vorig jaar een heel leuk 'gala’jurkje vandaan.
Ik vind het zo stom dat ik die nou juist aan had toen er zwavelzuur op kwam:(
En heb er een paars-zwart gestreepte broek vandaan die heel leuk staat(vind ik)

Ik kan daar nooit iets leuks vinden, maar dat ligt gewoon aan mezelf.

ik kocht daar vaak kleding toen ik 10 was ofzo, nouja mijn moeder dan. Ik ging er laatst zomaar even kijken en opzich zitten er soms wel leuke dingen bij maar dan wordt het meestal verpest door een tekst of plaatje :S