wonderolie

@Beautyyy, ik breng het aan met een soort mascara-borsteltje wat bij mijn kwastenset zat, maar je kan ook gewoon een schoon mascaraborsteltje gebruiken.

welke is beter DA of ETOS?? of weet niemand dat:P of is het het zelfde:P haha en heeft iemand nog een foto van DA? tyty

Was ik vandaag bij etos… Zijn ze OP :frowning_face::frowning_face::frowning_face:

Morgen zijn ze erweer maar ik dacht misschien kan ik ook naar DA fietsen

Dus ^^ welke is beter… DA oder Etos…

Mail me!

Mmm:) Morgen maar eens naar de DA

ze zijn allebei het zelfde! volgensmij ook presies het zelfde potje, dus verschil is er niet.

Echt lachen, volgens mij komt er nu echt een run op Wonderolie ofzo.

ja inderdaad opeens is het stormloop daar, ik word toch wel nieuwsgierig, ga ook maar even kijken bij de drogist.

ik heb het bij de DA gehaald, maar die ziet er heel anders uit dan die van de etos! bij mij is het een wit etiket met gele dingen erop! ik doe het trouwens alleen op mijn wenkbrauwen, op mijn wimpers vind ik irritant, en ik breng het aan met een wattenstaafje!

heb het net gehaald ^^
bij de etos :wink:
stond achter de kassa, gwn vragen ;p

Misschien ist een beetje rare vraag maar werkt het dan ook voor je hoofdhaar ,je kapsel ?
Ja je gaat natuurlijk niet zómaar laxeermiddel op je hoofd smeren maar je kan het proberen tog? :stuck_out_tongue:

nou het is best stroperig en plakkerig, dus het lijkt met niet echt een strak plan om het over heel je hoofd te smeren…

Ik heb het gisteren gehaald. Ik breng het aan met een oud (schoon!) mascarar borsteltje.

Natuurlijk nog geen resultaat na 1 keer gebruiken :wink:

haha jaa, toen ik en mijn zusje het voor de eerste keer gesmeerd hadden, had ik iets van; ennn is het al langer :stuck_out_tongue:
maar ik doe dit nu al 2 weken ofzo gebruiken? ik zie geen verschil…

Ik zag juist na 3 of 4 keer smeren al verschil! Maar ik ben nu even (per ongeluk) gestopt met smeren, met carnaval was ik er te lui voor en heb het sindsdien ook niet meer gedaan… Ik zie trouwens niet écht verschil in mijn wenkbrauwen, vooral mijn (onder)wimpers.

Ik heb het vandaag gekocht. Ik stond met senuwen bij de kassa maar ze zeiden gelukkig nix raars. Ik ga het vandaag voor eht eerst proberen! ben beneiuwt!

Is toch wel hetzelfde wat er in zit of niet?
En al mensen met resultaat?
Ik ga het waarschijnlijk morgen ook halen.

bij mij vallen er nu na een weekje ofzo minder wimpers uit, maar veel langer en voller zijn ze niet, alleen in de buitenste hoek van mijn oog zijn ze wat langer maar verder niet, maar het ging me ook om sterkere wimpers die niet meer zo snel uitvallen!

maa hoe moet je t precies gebruiken ik bdoel moet je t ook wassen of niet??

weet er iemand of je het ook in de kruidvat kan kopen? enhoe het er daar uit ziet?

.