wonderolie

Je hebt er misschien wel eens wat over gehoord: Wonderolie dat je wimpers verlengt Lees meer op beautygloss

Ik ben vandaag naar het kruidvat en etos geweest maar ik kon het niet vinde=( ik wilde het wel vragen maar ik wist niet waar ik naar moest vragen…

heeft iemand het? wil je daar Please (A) een foto maken van het doosje+flesje

Liefs!!

Hee je kunt gewoon bij de apotheek wonderolie halen. Het heet ook echt wonderolie en tis gewoon een bruine fles met dikke vloeistof.

Werkt dat spul echt?

Werkt t beter dan vaseline?

DA heeft het. de merknaam is Tendo’s. het is een bruin flesje met witte dop, 120 ml inhoud, het heeft een wit etiket met een geel vlak erop en dan een grijs balkje waarin Wonderolie staat. Zo, als je het nu nog niet herkent heb je echt de herseninhoud van een tuinhekje!

Bij mij werkt het wel, normaal gesproken verloor ik altijd bij het make-up eraf halen zo’n 3 wimpers per oog, en daarom ben ik het ook gaan gebruiken. Sinds ik het gebruik vallen er geen wimpers meer uit als ik mijn make-up eraf haal! En mijn onderwimpers zijn er langer van geworden, mijn bovenwimpers ook een beetje.

En ja, het werkt beter als vaseline vind ik, bij vaseline had ik nooit het idee dat het echt hielp en dit zeker wel. als ik vaseline gebruikte vielen er alsnog wimpers uit, en nu niet meer. Dus, positief :stuck_out_tongue:

En ohja, je krijgt waarschijnlijk een kruisverhoor waarvoor je het wil gebruiken, of anders op z’n minst een rare blik. Ik kreeg beiden. 't Is namelijk een laxeermiddel.

De Etos heeft het: het is een donkerplastickleurig ding met een donkerblauw etiket maar groot opstaat: WONDEROLIE , kost 2,50 en heeft een witte dop, succes :slightly_smiling_face:

Hahaha, de herseninhoud van een tuinhekje :slightly_smiling_face:

hebben jullie foto’s? en waar het staat?? want ik haat de da bij mij ze kijken je altijd zo aan en dan wil ik niet 20 keer die winkel rond lopen (A)

ze hebben het ook bij de etos, achter de kassa.
gewoon even vragen dus!

bij de DA hebben ze het ook, het staat naast de wasbenzine.,…

ik ga het van de week ff halen! :slightly_smiling_face: bij mij werkt vaseline op mijn wimpers echt voor geen meter! en baby olie ook niet! en ze vallen zooo erg uit!

ik heb het gekocht, bij de etos , heb het gevraagd en het stond bij de medicijnen enz. het is een bruin potje met een witte dop en een kindersluiting. er staat heel groot wonderolie op. en ja het werkt. ik gebruik het voor mijn wenkbrauwen en mijn wimpers. mijn wimpers zijn wel wat langer geworden erdoor! en mijn wenkbrauwen groeien nu sneller! dus ja het werkt echt.

e sluiting kan ik echt niet overweg [a] ik vecht iedere avond met dat ding xD

hahahahaha ik ga het morgen halen! ik heb zelfs dat mijn wenkbrauwen uitvallen soms :S

nou ik heb het vandaag gehaald. bij de DA was het heel druk en ik had geen zin in wachten om het te vragen dus ben ik maar doorgefietst naar de etos, daar kostte het 2,45 zo ziet het eruit:

http://www.girlscene.nl/images/library/albums/128929/wonderolie_resized.jpg
heeeel duidelijk potje dus!! en bij mij vroegen ze niks en ook keken ze me niet raar aan gelukkig!

ik hoor net van een vriendin dat het slecht is en achter je oog blijft zitteen ofsow is dat zo?

@Truby, Doordat er dus vettige olie op je wimpers zit kan het idd dat je een beetje waziger ziet maar ‘achter je oog’ ?
Ik heb er zelf trouwens geen last van. Zolang je er maar niet teveel op doet…

En @Shirr; Omg idd die dop!! Zooooo irritant!

ik merk ook dat de dop erg vervelend is, maar ik heb een beetje in een lege mascara gegoten, dan hoef ik niet steeds met die dop te klieren! :slightly_smiling_face:

Hoe breng je het aan?

ik doe het dus met een oud, schoongemaakt mascara borsteltje