Wond op m'n knie

Hallo iedereen,
Ik heb vorige week een wond opgelopen, het blijkt dus een vleeswond te zijn. Het is verder niet heel groot ofzo, maar het is nogal een irritante plek; op m’n knie. Hierdoor kan ik m’n knie niet goed buigen en kan ik voorlopig ook niet meer mee doen met hockey. Ik ben er niet mee naar de huisarts geweest. Dat leek me niet nodig. Maar ik weet nu dus nog niet zeker of de wond dicht is. Ik heb de pleister eraf gehaald, maar nu komt er dus oranjekleurig vocht ofzoiets uit… Weten jullie wat dit is?
X

Geen idee. Je hebt er toch vragen over? Dus dan is het wel nodig om naar de huisarts te gaan. Succes

dat oranje spul heb ik ook gehad met een wond. ik weet zelf ook niet wat t was, ik ben ook niet naar de dokter gegaan en het is gewoon over gegaan.
Ik had wel een of andere rare pleister erop gedaan dat vocht opvangt. gewoon goed schoonhouden etc.
Maar je kan voor de zekerheid idd naar de dokter

Ik heb geen idee wat het kan zijn, misschien een kleine ontsteking of zo? Als je je zorgen maakt kun je beter even naar de dokter gaan, die heeft er meer verstand van.

ik weet het niet…maar ik zou naar de dokter gaan als ik jou was. Misschien is het erg en hoe eerder je gaat hoe beter. Succes x

Dat is wondvocht. Hoe diep en groot is de wond? Als het een beetje oppervlakkige wond is kan je er vette gazen op doen en daarna verbinden met een verbandje.