Wollen grijze trui, hoe te combineren?

Hee, ik heb lang geleden een trui / vest gekocht op de markt in Den Bosch, hij heeft veel weg van vroeger, met al die gehaakte wollen kleding. De knopen komen niet tot onderaan, maar de trui vest achtig iets is wel heel lang bij mij, ik ben vrij klein, hier zie je het een beetje :slightly_smiling_face: Hij zit scheef klopt, maar dat is normaal niet zo haha.

Iemand ideeën? Aangezien het straks misschien weer winter word, zou ik er wel leuk uit willen zien, ik vind hem opzich niet lelijk alleen ik moet hem op een leuke manier zien te dragen, maar dat weet ik dus niet haha.

http://i38.tinypic.com/abiag9.jpg

uhm…
naja hij is niet lelijk, maar ik zou zoiets niet snel op school dragen, gewoon thuis ofzo :stuck_out_tongue:

ik zou het niet weten ^^ up

Dankje haha. Oja, en de achterkant, daar zit een muts haha. ehm, de mouwen zijn lang. Het is wel een leuk vest opzich maar ik weet niet wat leuk zou staan…

Uhm… legging, of zo’n jeans legging eronder. Boven die legging kun je een hemd aandoen die een beetje groot valt en daarboven doe je dat grijze vestje aan. Uggs deronder. Wel een leuke combi.

zo’n zwart simpel jurkje, met een zwarte panty en zwarte (lage) uggs? ik ben ook idee-loos.

Ik zou als het kan, die muts eraf halen en dan een basic shirtje in een taillerokje stoppen en dan je vest er losjes omheen en dan een riempje om je taille.

Mmh, okee even denken, misschien kan ik een zwarte panty aandoen, een zwart kort broekje, zwarte schoentjes haha , en ehm… ja een zwart topje denk ik dan? Ik heb ook een witte lange trui die erbij past maar ik heb bijna geen broeken, helemaal geen leggings. En bijna overal moeten zakken in zitten bij mij omdat ik mijn pompje kwijt moet kunnen (suikerziekte) damn.

Thanks :slightly_smiling_face: Ik kan aan mijn moeder vragen of ze dat wilt doen… ik heb nog een wit shirt liggen, dankje voor de tip, over het rokje moet ik even denken want dat heeft mevrouw weer niet XD

Ik vind 'm mooi. Ik zou 'm dragen zoals op de foto met een skinny jeans, in een donker blauwe of middel/licht blauwe kleur en een paar mooie stevige laarzen eronder of all stars.

zwarte skinney zwart shirt en een goude ketting of zilveren ketting ofzo.

Hij lijkt me mooi met een zwarte skinny, zwart topje en van die enkellaarsjes of zo. Of gewoon onder een spijkerbroek. Of een kort basic zwart jurkje met een panty. En dan ook met enkellaarsjes. >:'D (Mkay ik ben in een enkellaarsjes-stemming)

Ik vind hem leuk!
Ik denk dat je hem het best met simpele kleding kan combineren…
Dus bijvoorbeeld met een zwarte legging (aangezien hij zo lang is), en een lang shirtje/hemdje. Of anders met een donkere spijkerbroek.

Gewoon zoals hier genoemd is.

Donkere jeans, liefst van dunne stof zodat ie mooi strak is. Dan een basic shirt (zwart of wit) en leuke enkellaarsjes? Ik zou de capuchon/muts er wel vanaf halen.

Dit vest doet me een beetje denken aan mijn oude AK-lerares met een bochel, zij had ook vaak zulk soort vesten en truien aan.

zwarte skinny jeans.
basic wit shirtje.
gouden ketting, wel groot enzo.

maar ik zou het vest een beetje inkorten…

Doe zowiezo dat vest los, en niet die knopen vast please.

ik kan je verzekeren dat het winter word :pensive:

Haha ja sorry.

zwart strak jurkje eronder, en dan grijze laarzen, uggs ofzo? wel met het vest dicht :slightly_smiling_face: