woedeaanvallen?

Soms, als ik bv heel boos ben. Dan heb ik echt zin om de gene met wie ik ruzie heb heeel hard te slaan. Maar dat kan/doe ik natuurlijk niet.
Maar dan ga ik altijd heel hysterisch stampen en met dingen gooien. :S
Weten jullie hoe ik ut een beetje onder ‘controle’ kan houden?:S
xxx

rustig ademhalen en tot 10 tellen

Oeh van die woedeaanvallen heb ik ook wel eens. Maar meestal ben ik dan alleen, dan denk ik aan iets terug. Dan zie ik al helemaal voorme hoe ik die persoon sla, en dan word het nog erger. Ik hou mezelf gewoon altijd in, of anders gooi ik iets als ik alleen op mijn kamer ben.

Heb ik ook soms en dan moet ik gewoon even uitrazen (tegen de muur stampen en dekens en kussens in het rond gooien, aangezien die geen schade kunnen oplopen xD)

ik heb dat dus ook heeel vaak ;p
dan ga ik met deuren gooien en keihard schreeuwen

Je terugtrekken, harde muziek opzetten en tegen de muur aan slaan :'D
Ik heb ook eens in de zoveel tijd zonder echte reden woedeaanvallen, en dan is dit de beste manier om van die woede af te komen.

mijn neef heeft uit woede zijn arm gebroken door tegen de muur aan te slaan.

maar wij hebben van die muren, die maar ietsjes dikker zijn karton weetjewel. Daar sla ik liever niet doorheen. ;’|

Ghehe die komen bij mij ook wel is x’D
Dan ga ik met deuren slaan, en stampen, en met de dingen die gooien die in de weg zitten, en zo hard gillen als ik kan :expressionless: En daarna lig ik meestal dood op mijn bed of languit op de grond, zo’n woeddeaanval is nog best wel vermoeiend xD onderdrukken heeft geen zin, dan krop je het alleen maar op, als alles eruit is voel je je zoveel meer opgelucht en dan kan je er weer paar maanden tegen aan.

Al heb ik meestal wel een aantal buren die mij zeer bevreemd aankijken :cold_sweat:
En wat zusjes die paar dagen stil zijn :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ging eerst gillen, en teon kwamen de buren vragen wat er was. :cold_sweat:

up.

hahaha , dat heb ik ook soms / komt door het roken
tel tot 10

Haha hier herken ik mezelf echt in :stuck_out_tongue: Af en toe heb ik ook van die woede-aanvallen en dan ga ik gillen en stampen en met deuren smijten :stuck_out_tongue: Ik weet eigenlijk niet zo goed wat je moet doen om het onder controle te houden… misschien proberen om rustig adem te halen, of te bedenken dat het gene waarom je zo boos bent eigenlijk helemaal niet zo’n rede is om zo boos te worden… I don’t know :slightly_smiling_face:

van die dingen heb ik ook last, ik ram dan gewoon tegen een muur aan, gooi met deuren en andere spullen(onbreekbaar). Maar soms kan ik me ook gewoon egt niet beheeersen en flip ik gewoon tegen diegene waarmee ik ruzie heb uit.

het beste is om zulke dingen van je af te schrijven.
Iedere avond een frustratie-dagboekje bijhouden, dan wordt je een stuk minder geirriteerd.