Woedeaanvallen lotgenoten?

Hahhaa, najaa meestal koel ik wel af na een paar minuten.
Maar daarnaast jank ik wel hard, af en toe.
Maarjaa als je die woede aanvallen wilt voorkomen kan je tot 10 of 20 tellen. Dat helpt meestal wel, dan koel je ook sneller af, doordat je gedachtens ergens zijn.
Maar ik doe er zelf niet zo veel aan, het is me broer maar xD en als het echt ernstige ruzie is negeer ik hem voor een dag. Maar voor je het weet is het weer goed, want ik kan ook niet zonder hem ;’)

Ja ik heb er soms last van.
Als ik ruzie met mijn moeder heb, kan ik écht doorslaan. Alsof ‘’ ik ‘’ niet meer besta. Een soort-van hulk. Tot 5 of 10 tellen lukt me niet. Als ik iets verkeerds doe, (iets laat vallen ect.) dan krijg ik ook een woedeaanval. Ik loop bij het Riagg (voor o.a) dit.

Zou je ook op mij kunnen reageren, ik was namelijk serieus.

Ah oke! Nouja gelukkig is het snel weer goed haha met je broer! dankjewel

Ga je dan ook slaan oid?

-

Nou niet tegen vriendinnen, wel als hun erbij waren. Maar ik kan bij vriendinnen ook heel heftig op iets reageren en ik vat regelmatig dingen verkeerd op of ik breng ze verkeerd over omdat ik niet weet hoe ik het anders moet doen… Maar niet dat ik echt super kwaad werd, eerder geïrriteerd ofzo…

Ja ik krab mezelf soms, ook bijten (niet citeren dit).
Alsof ik niet meer besta.

Ik had het een halfjaar geleden heel erg. Mijn ouders waren net uit elkaar en er was best veel gezeik in mijn familie etc, en ik heb echt met glazen tegen de muur staan gooien. Ik kreeg ook altijd zo’n zwarte waas voor mn ogen, en kon dan niet meer helder denken. Nu heb ik het niet meer, omdat ik positiever tegen dingen aan kijk. Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar probeer het altijd van de positieve kant te benaderen…

Precies ik.

Ik heb trouwens nooit iemand geslagen of pijn gedaan en ik zal dat ook nooit doen want zo ben ik niet.

Ik heb er ook best last van, maar ik heb het alleen als iemand vaak te ver gaat, dan flip ik uit.

Ik heb mezelf wel aangeleerd om eerst te zeggen dat diegene tegen mijn grenzen aanzit en dat ik met rust wil worden gelaten.

En het komt wel eens voor dat er wordt doorgegaan, geschreeuwd meestal en ja, dan flip ik uit en heb al eens met een aantal dingen gesmeten/gegooid. Of ik ga mezelf pijn doen of volstoppen met pijnstillers. Ik heb wel al eens de neiging gehad om spullen te pakken en weg te gaan en dan ook naar een ander land.

Ik up dit topic even. Ik heb al een tijdje last van woedeaanvallen. Dit heb ik wanneer ik ruzie heb met iemand of wanneer dingen gewoon eventjes niet lukken (ik ben ook heel ongeduldig). Tijdens woedeaanvallen ga ik met mijn vlakke hand tegen muren slaan, tegen dingen schoppen of dingen op de grond gooien. Ik heb vaak de neiging als ik ruzie heb op iemand helemaal dood te slaan. Deze vakantie heb ik wat ruzies gehad met mijn ouders en mijn zusje. Hierdoor had ik een woedeaanval en ging ik slaan op de muur en daarna barstte ik in huilen uit. Als gevolg hebben mijn ouders zo ongeveer besloten dat ik volgend jaar niet meer met hun mee op vakantie mocht met de reden dat ze mij niet blijven sponseren en dat ik gewoon duur ben. Natuurlijk weet ik beter.
Onsamenhangend verhaal, maar ik weet eventjes niet wat ik moet doen. Ik zit zwaar te denken aan een psycholoog of iets dergelijks maar ik weet niet bij wie ik moet zijn voor dat. Ik ben niet iemand die gelijk mijn verhaal zo maar op tafel gooit dus ik ben ook bang dat dit niet gaat werken.

NIET CITEREN

Oei heel herkenbaar! Maar je zou eens naar de huisarts kunnen gaan en daar je verhaal doen, die zal je dan wel doorverwijzen. Je hoeft ook niet meteen alles op tafel te gooien, ze snappen wel dat de meeste dat niet zomaar even doen. Je werkt er naartoe, maar je moet wel steeds (kleine) stapjes zetten. Beetje bij beetje geef je je meer bloot. Succes & sterkte ermee!

Oke dit klinkt heel bot en kortaf maar ik ben heel moe en ik moest er toch even op reageren

Thanks voor de reactie! Zou je mijn bericht uit je citaat kunnen halen. Ik wil het kunnen weghalen. Vergeten bij te zetten sorry!

Ja is prima! Ik dacht het wel al maar helemaal vergeten om te doen!

/
niet citeren trouwenss

Ik heb het gelukkig niet op school. Mensen beschhrijven me ook vraag als geduldig op school. Echt wtf, ik ben echt ongeduldig juist. Gelukkig nooit een woede aanval gehad op school.

Ik heb het. Ik gooi thuis alles overhoop en sloop alles, verwond mensen, schreeuw ect. Ik heb nogal veel moordlust en ik heb al een plan voor hoe ik mijn laatste levensdagen kan benuttigen, mij wreken op iedereen die mij 1x slecht behandelde. Vele dus. Inclusief mijn familie, allemaal, behalve mijn halfbroers en kat. Mijn zus is ook overleden aan kanker, haar mocht ik erg veel, maar goed :cold_sweat: .
Als je je woede niet uit, ontplof je als het je genoeg wordt. Je moet een andere manier vinden om je woede te uiten dus :wink: .