Woede / Vermoeidheid

Vaak als ik uit school kom dan ben ik gewoon heel erg moe, vast herkenbaar. Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik best laat naar bed ging enzo, maar nu ga ik heel vaak al om half tien naar bed. Maar nee, het blijft het zelfde. En het vervelende is dat ik altijd heel boos/chagrijnig word als ik vermoeid ben. En als er op school ook al iets stoms is gebeurd dan is het helemaal erg.

Dan kom ik thuis, ren ik naar mijn kamer en ga als een malloot tegen mijn bed schoppen (of iets anders). Ik heb echt al van alles geprobeerd (tot tien tellen etc) maar echt niks helpt. Soms maak ik zelfs wat kapot en daarna baal ik echt enorm van mezelf.

Nu ik dit lees klinkt het eigenlijk best wel dom, maar verder ben ik gewoon heel rustig, het is niet zo dat ik snel boos word, eigenlijk het tegenovergestelde.
Heeft iemand ervaring hiermee, of tips ofzo? :blush:

Ik ben ook altijd moe als ik uit school terugkom. Als het echt heeel erg is ga ik een halfuurtje slapen en daarna ben ik weer topfit. Maar wat je tegen die woedeaanvallen? kan doen, geen idee. Misschien is het beter om in een kussen in te slaan in plaats je bed kapot te trappen though.

Up

als ik chagrijnig ben is dat over het algemeen ook als ik thuis kom.
geen idee waarom!
ik heb het niet zo erg als jij maar het kan inderdaad een combinatie zijn van moeheid en opgekropte frustratie over iets wat op die dag gebeurde?

Ik ben ook altijd heel erg moe en als ik niet hoef te werken ga ik altijd half uurtje tot een uurtje slapen.
Helpt mij echt heel goed.

Ga squashen/ honkballen! Ik heb soms ook veel last van agressie en ik ga dan altijd héél erg hard ballen slaan met een knuppel (toevallig hebben wij dan ook toegang tot het honkbalveld in de buurt dat maakt het makkelijk) Maar zoek iets waar je je kracht in kwijt kan, ook al ben je moe. Sporten helpt vaak goed!