Wodka in je tampon? SLIMMEN!

[b][i]Slimming[/i][/b] Wat nou comazuipen? Steek een met wodka doordrenkte tampon in je vagina en word supersnel dronken zonder dat iemand het merkt of ruikt. Populair onder Amerikaanse tieners.

Ze verzinnen wat af tegenwoordig. Dronk je vroeger nog bier met een rietje of bestelde je een ‘breezah’, tegenwoordig ben je in de bierkeet de man als je een met wodka doordrenkte tampon in je aars schuift. De dames stoppen er ‘m van voren in.

Oké. Ik vond het persoonlijk nogal vreemd toen ik dit zag staan op de CJP site, de cultuurkaart die door onze school wordt uitgedeeld. En dat onder de kop Trendy in 2009. En een paar uur later, als ik op de site van Partyscene kijk hebben ze het ook al over deze nieuwe hype.

Wat vinden jullie? Volkomen gestoord of toch wel het proberen waard?

HAHAHA!
dat klinkt echt levenloos, maar ik zou er niet raar van opkijke als mense het ook echt willen probere >.<’

Gestoord. Echt sick. Ik geloof best dat het werkt enzo. Maar gewoon drinken: daar kom je er ook mee.

:laughing:

Wodka in je kut? Dat hoort daar gewoon niet.

Haha ik zag het net bij Boulevard, echt zielig…

Ik hoorde het ook van Boulevard
maar volgends mij kun je dan echt schimmels oplopen of ontvruchtbaar worden hoor!

beetje apart…

gestoord dus x]

WODKA IN JE KUT HAHAHAHAH
wodka moet je drinken
niet in je kut stoppen

wtf man?!
dat is gewoon ziek!

Dat lijkt me dus echt niet goed.

is het niet gevaarlijk? ik bedoel het is best een gevoelig plekje en wodka lijkt me daar best agressief…

holy mozes, wat een intelligentie

-

whaha wel orgineel
maar zoweits doe je toch niet… je hoort het te drinken niet in je kut te stoppen

Alle mensen die dat doen zijn waarschijnlijk sletjes die levenloos zijn, wodka in hun kut stoppen,sex voor het ontbijt heben, vinden het stoer om dronken te zijn, elke jongen aflebberen, weet ik veel in je nakie op straat ofzo -…-

Drinken doe je toch juist om te genieten van de drank niet om er dronken van te worden -.-

Omg, hoe dom

Is dat dan eig niet schadelijk?

absoluut volkomen gestoord!

Ik denk ook niet dat je vagina het leuk vindt

en niet dat je ff met je vrienden naar de kroeg gaat om tamponnen in meneer arie te douwen

Juk, hoe zielig kan je zijn??