WO_men at work outfits!

WO_men at work vind ik zo’n vetttte winkel! <3
jullieee ook?
kopen jullie er vaak? jaa? hebben jullie dan ook foto’s van outfits?!
plaaats ze hieeeer!
de mensen die er werken zien er ook altijd zo leeeuk uit! wil ik ooook! xxxxxxxx

Ik koop er niets. Ik vind sommige dingen duur voor wat het is en niet mijn smaak.

Up voor jou.

Ik begrijp je enthousiasme, maar dat is een beetje irritant om te uiten in je schrijfwijze.

Ik vind het niet zo’n leuke winkel, want het is best duur!
Dan koop ik liever bij de H&M ^^

totaal niet mijn smaak. en ook nog eens veelste duur vind ik

Heeeeel soms zijn er leuke dingen, maar dan is het alsnog te duur.

Ik heb er 1 ding van.
Had hem in de uitverkoop gekocht want eerst vond ik 'm veels te duur.

Ze hebben vaak vette dingen, maar kijk er alleen nog in de uitverkoop hoek want het is echt te duur

I love it! - wel duur alleen maarja vind t wel waard.

Heeeej, srry hoor mr ik vind dat jullie een beetje je zeuren over haar ethausiastme…wat is dr nou mis mee?? Ik shop altijd bij de: Only, Vero moda, lady sting, WO_men @t work, america today, lady sting, pimkie, de mango in Parijs en ik check ook vaak even op marktplaats hele dure merk-kleding mr ik heb het eigenlijk nog nooit gekocht :stuck_out_tongue: Ik vind de WO_men @t work wel leuk mr ook wel een beetje duur! Maar ichi is niet zo duur en omdat ik blond amsterdam heeeel leuk vind, vind mn moeder een shirtje daarvan ook wel goed :flushed: Ik vind dat je niet egt een hele set van die winkel helemaal goed kan combineren mr soms zitten er echt hele leuke dingen tussen, ik heb nu een shirtje van ichi met bloemetjes (roze en groen) en ik wil nog een shirtje van blond amsterdam!!! Ik zou als ik jou was in de winkel om advies vragen je hebt dr echt hele modieuse mensen rondlopen (wat jezelf al zei) die kunnen je vast helpen en combineer het met kleding uit andere winkels! Ik ben 13 en woon in nederland, ik weet niet wat voor eenleeftijd jij hebt enzzoo duss kan je ook niet egt helpen :stuck_out_tongue: xxx

wo_men @ work
geweldige winkel ja, wel prijzig idd.

ik vind die winkel verschrikkelijk want:

• de verkoopster lopen de hele tijd achter je kont aan
  • de muziek staat keii hard
  • het is er duur
  • en ik vind dat je daar niet veel keus hebt.

of dit in alle men at works is geen idee, maar in die vn mij wel

Ik vind het altijd wel leuk kan er altijd wel slagen iig (:

Heb jij een eigen men at work?:open_mouth:

:stuck_out_tongue:

ze hebben we leuke dingen
maar iedereen loopt ermee dus dan hoef ik t al niet meer

Ik haal er alleen broeken.
Maar de shirtjes en jurkjes zijn zo fel en sneaker-stijl-achtig. En dat is niet mijn stijl.

:pensive: godzijdank niet. bedoel die bij mij in de buurt

te duuur.

De muziek is er altijd wel vet maar ik heb altijd het idee dat ik door een dure coolcat loop.
Niks dus. :pensive:

-