WMV bestand naar AVI (voor youtube)

Ik ben niet zo’n technisch persoon, maar weet wel genoeg om voordat ik een nieuwe pc kreeg, video’s op youtube te zetten. Wat ik dus geregeld deed. Nu heb ik een nieuwe pc, en de nieuwe Windows 7 + de bijbehorende Windows Movie Maker, en met die nieuwe heb ik nu wel mee leren werken, voor wat het leren is want het uber simpel maar het is wel anders dan de vorige.

Maar goed, dat is m’n vraag niet. Ik wil dus m’n video’s naar youtube uploaden, maar op één of andere manier gaat dat niet meer. Hij begint de heletijd over dat het of onderbroken is (de upload) door een onbekende fout, of als hij het dan doet als het ware, staat er onder; Mislukt (door een onbekende fout)

Nu heb ik via google enz vernomen dat ik mijn bestand moet veranderen naar een AVI bestand, maar ik kan gewoon echt nergens vinden waar dat moet… Please can somebody help me…

En oh ja, ook als ik direct een filmpje wil uploaden, dus zonder bewerkt te hebben, doet hij het niet, en ook niet als ik hem in een andere instelling film… Dus het is waarschijnlijk niet persé dat Windows movie maker geval, maar gewoon de instelling van de pc die ik moet veranderen…

Weet iemand de oplossing… ? Thanks alvast.

zamzar.com misschien?

http://media-convert.com/omzetten/

t is geluktttt, thanks!