Wkd blue vodka

Hoiii meisjes!
Ik ben nog noooooit zat geweest en ben 16jaar dus ik en mijn beste vriendin willen is iets drinken dus ik wil wkd blue vodka is drinken, word je daar snel zat van of niet? Ik hoef natuurlijk niet strond zat te zijn aangeschoten is ook goed haha, maar hoeveel % alcohol zit daar in en word je er snel zat van

Dankje wel voor me te helpen

Waarom wil je zo graag zat zijn? Ik snap dat niet… Maar goed in wkd zit (zover ik weet) heel weinig alcohol dus daar moet je er al een paar van drinken om aangeschoten te worden.

Waarom wil je zo graag aangeschoten/zat zijn? En trouwens het is echt niet zo dat als veel meisjes op hun 16de al stront bezopen rondlopen op feesten/fuiven dat jullie dat ook moeten doen! Ik vind het net best marginaal als je als 16 zijnde stront zat overal rondloopt.

Alles wat hier boven gezegd is.

En volgens mij zit er 5% in een fles wkd. Heel snel zal het niet gaat, tenzij je nog nooit gedronken hebt. Dan kan ook een fles van dat wel aanslaan

Ze zegt toch ook niet dat ze het op feesten/fuiven gaat doen? Daarbij snap ik wel dat ze een keer wilt meemaken hoe het is, ikzelf was er namelijk ook nieuwsgierig naar op die leeftijd, plus tussen aangeschoten en daadwerkelijk zat zijn zit wel een heeeel groot verschil.

Omdat ik graag wil weten hoe dat is en ik ga het bij haar thuis doen en strondzat wilk niet worden hoor en ik denk dat het zeer normaal is als ik dat eens wil probere

Het is echt geen aanrader om veel te drinken… Drink met mate zoals ze zeggen!
Als je zelf flessen drank bij de hand heb, kijk dan naar hoeveel % er op staat, zo weet je wat je naar binnen gooit.
Ga niet bij elk slokje je afvragen of je al iets voelt, dat merk je vanzelf wel…
En als je nog nooit gedronken hebt, wees dan sws voorzichtig want als je er niet tegen kan, heb je de volgende ochtend nog een kater ook…

Ze krijgt er de volgende dag wel spijt van zodra ze een kater heeft.

Zolang je er maar genoeg van drinkt voel je het vanzelf wel

er zit 4% in wkd! In mijn streek drinkt elke 16jarige dit wel en je wordt er niet zat van :slightly_smiling_face:

Je wordt overal zat van waar alcohol inzit, als je er maar genoeg van drinkt

Waarom wil iedereen zijn hersencellen of lichaam zo graag beschadigen? We leven al met zoveel achterlijke lui op deze aardkloot. :’)

Er is echt niks aan om thuis zat te worden. Sowieso is er niks aan als je zat bent. Wacht gewoon lekker tot je oud genoeg bent om legaal alcohol te kopen. Je hebt je hele leven nog om dit te doen…