WK voetbal 2018 in NL + België?

Titel zegt het al. Vinden jullie het een goed idee?
Ik zou het opzich wel leuk vinden, kan je de westrijden msschn ook ‘live’ kijken, maar het kost wel veel geld denk ik…
Heb zoekfunctie al gebruikt

Ik vind het een slecht idee dat alleen maar geld kost.

Goed idee.

Doesn’t really mather.

Matter.

tis leuk om zoiets mee te maken denk!!

heel slecht idee,het kost nederland allen maar geld.

Kunnen wij Nederlanders een x reizen in de 4 jaar om voetbal tezien…nee…

Jullie zeggen: het kost Nederland alleen maar geld. Maar beter dat zo’n rijk land als dit het organiseert dan een land waar armoede heerst, toch?

ik zou het leuk vinden, :grin:, maar dit land is vee lte klein voor al die toeristen, haha! :stuck_out_tongue:

Goed idee! kunnen wij het ook eens van dichtbij mee maken!

is nog zolang weg,misschien woon ik dan in het buitenland xD

Aan de ene kant is t leuk omdat Nederland en Belgie dan in de belangstelling staan maar het kost enorm veel geld. Daar komt ook nog bij dat Blatter(?), of hoe die oude vent ook heet, dan de baas wil spelen tijden het wk. Ik denk dat dat gaat gebeuren. Dus toch een nee.

ja maar dan nog, het schijnt dat je een miljardenschuld aan overhoudt. De FIFA is sowieso belachelijk, nederland regelt alles, gooit er heeeeeeel veel geld in en alle winst wordt gevangen door de FIFA. Ze verdienen zelfs aan het verhuur van de hotelkamers etc. Gewoon ronduit belachelijk.

Net zoals dat de mensen in een straal van ik weet niet hoeveel km de mensen in Zuid-Afrika geen mensen dingen mochten verkopen langs de weg. Sorry hoor, het is niet alsof ze je auto achterna gingen rennen, ze doen het alleen maar als je bij een stoplicht of iets dergelijks staat (Ik ben geboren in zuid afrika)

Ik heb weinig goede woorden voor de FIFA over eerlijk gezegt. Ze kunnen zelf toch ook wel bedenken dat Zuid-Afrika nog dieper de dal in raakt zo?!

het zou geweldig zijn, maar we krijgen het nooit voor elkaar
aangezien de andere landen veel makkelijker doen dan NL&België.

Ik hoop het niet, zou het eng vinden… al die drukte. Dat klinkt misschien een beetje raar, maar zoveel mensen, er gaat altijd wel van alles fout.

Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze hier serieus over na denken. We zitten al met een staatsschuld en we zullen de komende jaren nog miljoenen moeten bezuinigen op dingen als onderwijs, zorg etc. Hoe kunnen ze dan uberhaupt overwegen om zoiets duurs te organiseren, wat uiteindelijk qua kosten wordt betaald van belasting geld.
Begrijp me niet verkeerd want het lijkt mij super leuk als het WK hier wordt gehouden, heerlijk al die organisaties en buitenlanders in ons land. Alleen wel als we echt genoeg geld over hebben om het te betalen, en dat zit er voorlopig niet in.

Wáarom zouden ze het in zulke koude natte kutlanden willen doen?
nederlands klimaat-haat
Kost sowieso HEEL veel geld. Nee niet echt een goed idee.

In Zuid-Afrika was het ook ijskoud.
Maar uhm, het lijkt me op zich superleuk, maar de kosten…