WK creatieve uitspattingen

hii girls!

ik vond hier nog geen topic over via de zoekfunctie, als die er wel is, entschuldigung! (:
Ik vroeg me af of iemand nog leuke creatieve dingen weet met oranje lintjes, stof whatever, om toch een beetje anders te zijn dan de rest wanneer het Nederlands elftal moet voetballen (:

ik had 1 idee: haal een oranje hawaiiketting uit elkaar en maak de bloemetjes op elkaar vast en zet dat vast ergens aan je kledingstuk (met 'n veiligheidsspeld ofzo)

xxx

Maak een gat in een voetbalgogo en maak er een ketting van :grinning:

Maak een Wk jurkje van een Nederlandse vlag.
doe die om je lichaam en zet die vast en naam hem als een jurk
doe er 2 brutels (oranje) en tadaa je Wk jurk

als hij te lang is knip je de jurk af

ongeveer de lengte moet hij tot over of boven je knieeën)

met een rood/wit/blauw lintje een strik maken, dat vast zetten met pareltje. en dat aan een broche-veiligheid speld vast naaien.

Ik zag vandaag een meisje met beesies in dr haar xD

Hehe dat had ik vandaag ook.

Ik had oranje nagellak, maar dat is niet echt creatief en bovendien liep volgens mij half vrouwelijk (en misschien enkele mannen, haha) ermee.

Maak een armband van twee beessies?

ik heb een oranje onderbroek met kroontjes van pieces + oranje nagellak + vlaggetjes in mn haar.
ik own.
muwhahahah

Een ketting maken van juichbandjes?

Je kunt die hawaii bloemen ook door je bobbypin (schuifspeld) heen halen en kun je ze in je haar doen :slightly_smiling_face: Staat echt leuk. Khad dit op youtube gezien.

Enneuh. Je doet henna in blond haar xD Dan wordt het oranje :stuck_out_tongue: En duurt het wat langer voordat het eruit is, dus dat is miss geen goed idee :stuck_out_tongue:

Je maakt je natuurlijk op met rood wit blauwe oogschaduw :slightly_smiling_face:
Je zet vlaggetjes op je auto xD Heb ik er ook heel veel mee gezien

Etc.

Ik dacht, nu krijgen we een Wereld Kampioenschap Creatieve Uitspattingen :'3

een meisje die ik ken heeft die oranje beestjes van de AH om haar staart gedaan.

voor de rest, ga oranje tompoezen maken. je nagels leuk oranje lakken
oranje veters in je schoenen, een oranje shirtje maken.
of maak van kralen een ketting/armband/oorbellen

Beesies om je pen draaien.

Dan heb je een ‘beesie’ pen x]

ik had beesies oorbellen haha, van die goedkope ringen gehaald en daaromheen de beesies gedraait hehe, en ze zaten in onze haren, oranje shirt aan (zon voetbalshirt), oranje nagelak, een gewoon oranje shirt aandoen, wat iemand al zei van die hawaikettingen is ook wel leuk haha.

Maar ik doe nooit zo heel overdreven met het wk, ik vind t wel leuk en doe gewoon men beesie oorbellen in en een oranje shirtje aan.

Haha :stuck_out_tongue: