wittte blousje schijnt door

Hee meiden,

Ik had pas geleden een wit blousje aan. Het scheen een beetje door, dus je zag zegmaar de vormen van mn bh (het was een huidskleurige). Vinden jullie dit kunnen? Mijn moeder zei dat dat oridinair was, maar ik vind het wel meevallen :flushed:

Tegenwoordig zijn coltruien nog ordinair.

Nee, ik vind dit niet ordinair. Je had zelfs nog een huidskleurige aan, ik bedoel, dat moet toch gewoon kunnen?

Ik vind dat het wel kan hoor. Je kan er evt. ook een wit hemdje onder doen.

Ik vind dat het wel kan. Als je er een zwarte, donkerblauwe of paarse bh onder doet dan vind ik het weer niet kunnen.

Ik doe er meestal gewoon een wit hemdje onder anders gaat mijn ma erover zeuren :’)

Ik vind het eerlijk gezegd niet zo mooi dat je iemands bh ziet.
Just saying

Dit was dan ook de vraag niet. De vraag was of het ordinair is of niet. Niet of jij het mooi vindt.

Het helpt misschien om een rode bh aan te doen. Die schijnt namelijk niet door onder wit!

Ik vind het niet ordinair hoor. Maar als jij je er niet lekker bij voelt kan je er idd een wit hemdje onder doen.

Ik vind dat juist leuk! Als je het maar niet op een ordinaire manier combineert

Ik vind dat niet perse ordinair, maar wel heel lelijk.
Ik draag zelf altijd een hempje onder m’n kleren, dan heb je zulke problemen nooit.

Ik vind dat het ligt aan iemands persoonlijkheid en uitstraling. Als je er altijd netjes bij loopt, en de outfit verder goed combineert (gewoon spijkerbroek ofzo) vind ik het wel kunnen.

Als je het combineert met een kort rokje of een ‘sletterige uitstraling’ hebt, vind ik het niet kunnen haha.

precies dit ^
|

Nee, ik vind het niet ordinair.

ze vroeg of we het vonden kunnen. Dus ze vroeg naar onze mening.

-Ik vind dat je je er goed in moet voelen, anders moet je het niet doen :grinning:

Ik denk ook dat het echt ligt aan wat je zelf ervan vind. Als je er goed in voelt kan je het gewoon doen.

ik zou er een wit hempje onder dragen