Wittere Tanden.

Ik zat net zo naar de Hills te kijken and i couldn’t help but notice dat Heidi’s tanden echt vet wit waren. Dus ik zo even naar de badkamer om te kijken of mijn tanden ook zo wit waren. En nee, dat waren ze niet, sterker nog ze waren vet geel, man. Bijna bruin, fzo XD.

Mijn beugel is er ook pas sinds 2 weken uit en toentertijd viel mijn geeltandigheid niet zo op (hoop ik), maar nu mijn beugel eruit is valt het mij en volgens mij nog veeeeeeeeeeel meeeeeeeer mensen ook pas op. Er begint zelfs een tijd aan te breken waarbij ik bang ben om breeduit te lachen, maar omdat ik dat altijd al doe/deed, kan ik er niet opeens mee stoppen. Hoe graag ik dat ook zou willen, het liefst liet ik me tanden nooit meer zien XD.

Mijn punt; Kent iemand iets waarmee je witte tanden krijgt?

En nu bedoel ik niet zelfgemaakte dingen, maar bijvoorbeeld een tandpasta of een poeder die je gewoon kan kopen in de winkel, oké? Bij voorbaat dank XD.

die mensen laten hun tanden bleken, dus ga jezelf daar niet mee vernederen.

ik zou gewoon heel goed poetsen en veel mondwater gebruiken. Als het goed is wordt het er wel iets witter van.
en de meeste dingen om je tanden wit te maken zijn slecht, want het breekt je tandglazuur af

uuhm nope sorry. Ik ben ook de wanhoop nabij en denk dat ik maar 150 euro ga neerleggen om te tanden te laten bleken haha.

uuh zo’n tandenbleekpakketje ofzo
ik zag het eens
ergens…
met zo een soort doorzichtige ‘beugel’
en dan doe je dat spul erin

een whitening tandpasta ofzoo?

maar dat is voor oudere mensen
en slecht

dat is niet voor oude mensen :’) je hebt genoeg whitening tandpasta’s van normale A merken =) zoals colgate en aquafresh ofzo
en slechter dan bleken kan het niet zijn

Hmm ik weet niet. Ik zou niet je tanden bleken want dat ziet er zo nep uit.
Ik las wel een x in de donald duck dat iemand de dondald duck aan het lezen was en toen zn tanden 15 minuten lang poetste en dat ze toen witter waren.
Maarja dat is de donald duck dus eigenlijk was dit nutteloos

JAAA! Dat heb ik ook gelezen! Dat meisje-jongentje zat de Donald Duck te lezen terwijl -ie zat te poetsten en voordat -ie het wist waren er al 15/20 minuten voorbij. JAA!! Die heb ik ook gelezen! Zo toevallig. XD

met warm water poetsen helpt wel heel goed! dan worden ze beter schoon, bij mij dan.

ik poets sowieso met warm water. zijn er dan mensen die poetsen met koud water?! weird XD.

die whitening tandpasta’s zijn niet bijzonder slecht voor je tanden hoor! Om te voorkomen dat ze heel erg geel worden kan je bijvoorbeeld minder koffie drinken, of vlak daarna je tanden poetsen.
Ennn als je iets rodere lipgloss of stick opdoet, lijken ze al witter. Vermijd oranje/gele kleuren, daar lijkt het erger door, beter rode/roze kleuren.

nee maar dat tandenbleeksetje geloof ik wel

aaaaaaaahhh, nog meer tips of mensen met ervaring?

Ik poets altijd met koud water. Vind het juist raar dat je met warm water poetst :stuck_out_tongue: En ik vind warm water vies XD

Mijn beugel is er ook nog maar 2 maanden af ;p
maar ik denk dat ze op tv wel veel meer moeite doen om hun uiterlijk perfect te doen lijken, poest je tanden gwoon 3x per dag, het komt wel goed xp en dan ben je normaal…

Witmakende tandpasta’s helpen niet, is wetenschappelijk bewezen (:
Wat je wel kan doen is je tanden minstens 2x per dag heel goed poetsen, dwz dat je je tanden 3minuten poetst, dan mondwater, dan flossen of met zo’n borsteltje voor tussen je tanden poetsen. (zelf ben ik hier te lui voor xD) Ook bestaat er in de apotheek een poeder dat je tanden witter zou maken, maar dat is vooral voor rokers (en ik betwijfel zelfs of dat helpt) en natuurlijk kan je ze ook bleken. Misschien kun je ook zo’n witmakend pakketje proberen, ik weet niet of het werkt. Maar weet je, mensen letten hiet niet zo op, ik klaagde er nog over (dat ik gele tanden heb) en mijn vriendin zei dat dat niet waar is en dat mensen dat vaak denken terwijl het niet zo is ; ) Hopelijk helpt dit een beetje, anders niet (pech dus), maar toch succes! (:

En als anderen hierover roddelen of je uitlachen dan zijn die mensen heel zielig en ga ik ze betoveren waardoor al hun tanden uitvallen (:

Hahaha, doe dat maar, crazy.

Ik zal me niet inhouden :’)