Wittere tanden

Hey meiden!

Ik had last van redelijk gele hoektanden. Opzich heb ik best een mooi gebit en is het ook allemaal redelijk wit (maar natuurlijk niet zoals in al die tv commercials met die neppe glimlachen). Toch stoorde ik me aan mn hoektanden omdat ik het op foto’s best op vond vallen.
Nu was ik laatst bij een winkel hier in de stad een soort gezondheidswinkel. Daar vertelde een vriendin van me over ‘Go White’ van ‘Sur Plus’. Het ziet eruit als een pen… aan beide kanten kun je 'm openen en komt er een kwastje tevoorschijn. Aan de ene kant heb je de ‘Accelerator’ die doe je tand voor tand op, daarna doe je op elke tand de ‘Whitening Gel’ laat dit 30 sec. zitten (wel je mond even openhouden zodat je de gel niet met de binnekant van je lippen erafhaalt), en klaar ben je! Wel kun je het beste daarna 30minuten niets eten of drinken.

Ik heb het bij ‘Broeders’ bij ons in Oosterhout gekocht. Maar ik denk dat het ook wel bij drogisterijen te koop is.

Als je dit 2x per dag herhaalt moet het werken,
ik gebruik het nu 2 dagen en zie nu al verschil en ben er erg blij mee.

P.S. Het is niet schadelijk en het tast ook je glazuur niet aan.

Hij is wel wat prijzig: 13,95

http://www.vitaminstore.nl/product_pictures/149796b.jpg

hmm…mss zal k dat dan ook gaan kopen =)
merci voor de tip

Hoe duur is het?

Dankjewel voor de tip!
Bij welk gezondheidswinkeltje heb je het gekocht? Kan je het ook kopen bij de Kruidvat ofzo?

jaa idd.

hoe duur is het
&
waar is het nog meer te koop?
zoiets al kruidvat ofzo?

before & After fotos…? :pensive:

hij kost 13.95 mensen…
dat staat er bij

Ja ik heb de beginpost net even veranderd.
Ik heb geen voor foto’s gemaakt dus dan zie je het verschil niet echt.

Kan wel een andere foto nemen maar dan is het licht altijd weer anders. Maar zal kijken of ik een soortgelijke foto kan vinden om te posten als before-foto.

jaa doe dat wel handig hehe;)

Hmm misschien wel waard om es uit te proberen… Gaat het er niet nep uitzien ofzo??

Is het ook te koop in andere winkels?

Oke,maar 't is dus echt niet slecht voor je tanden?
Kan me bijna niet voorstellen…
Maar ik ga 'm wel halen !

Maar gaat 't er niet -eng té wit -nep uitzien?

Bedankt voor de tip! :slightly_smiling_face:
Gelukkig woon ik 10 minuten van oosterhout af, dus binnenkort maar even langsgaan :slightly_smiling_face:

Bedankt voor de tip!
Weet iemand waar je dit kan krijgen in Utrecht?

@ hierboven ,
Bij ons in de kruitvat verkopen ze het niet…

Ik heb zelf wel wat gelige tanden, maar ben altijd zo bang dat dit soort dingen schadelijk zijn voor je tanden, of dat ze óf te wit worden óf je geen verschil ziet

Ik ging net even googelen en je kan hem ook gewoon bestellen…

http://www.vitaminstore.n…rPlus-gezichtsverzorging/

ja bevore en after fotos zouden wel leuk zjin!

opzich wel handig dit!

jaah foto’s!
Ik wil ook graag wat wittere tanden.
Dat staat wat mooier als je lacht.
Ik heb niet echt extreme gele tanden, maar witter mogen ze altijd!
Bedankt voor de tip! Het is niet super duur…

Ik heb hem ook.
Heb helaas geen foto’s van voor & na. maar kan je verzekeren dat het helpt.
Ik heb hem bij de drogist Visser gekocht. bij mij was hij trouwen 15.95… maja boeiend:P

Up.
Meer mensen hier ervaringen mee?